کد خبر : 1999597 | 14 بهمن 1402 ساعت 23:34 | 23.7K بازدید | 40 دیدگاه

13 دقیقه عجیب ستاره بارسا: هم گل، هم اخراج!

ویتور روکه در کمتر از 15 دقیقه در بازی بارسلونا مقابل آلاوس گل زد، دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد!

13 دقیقه عجیب ستاره بارسا: هم گل، هم اخراج!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه در بازی مقابل آلاوس برای بارسلونا گل زد و خیلی زود هم با اخراج تیمش را 10 نفره کرد.

بارسلونا در بازی هفته بیست و سوم لالیگا در ورزشگاه آلاوس به میدان رفت و با نتیجه 3-1 از سد این تیم گذشت.

بارسلونا نیمه اول را با گل روبرت لواندوفسکی پشت سر گذاشت و در نیمه دوم بعد از گل ایلکای گوندوگان یک گل دریافت کرده بود که این هافبک آلمانی را به دلیل مصدومیت از دست داد.  

گوندوگان به دلیل آسیب عضلانی نتوانست به بازی ادامه دهد و از زمین خارج شد تا به جای او ویتور روکه در دقیقه 59 وارد زمین شود.

خرید برزیلی بارسلونا در دومین بازی برای این تیم موفق شد تنها 4 دقیقه پس از ورود به زمین روی پاس هکتور فورت سومین گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

1986746

او در دقیقه 64 به دلیل برخورد با ناهوئل تانگلیا آرژانتینی با کارت زرد جریمه شد و 5 دقیقه پس از این اخطار دومین کارت زرد را دریافت کرد تا از زمین اخراج شود.

اخراج بازیکن برزیلی بارسلونا خیلی عجیب به نظر می‌رسید. او روی پاس لواندوفسکی تلاش داشت به توپ برسد که با وجود تکل بلند رافا مارین از آلاوس که موفق شد توپ را دریافت کند، روکه پایش را جمع کرده و سعی کرد با پرش از این بازیکن عبور کند.

1986745

علیرغم اینکه روکه خطایی مرتکب نشده بود و تلاش داشت تا از تکل بلند بازیکن حریف بگریزد اما داور به او کارت زرد دوم را نشان داد تا با کارت قرمز از زمین اخراج شود.

این اخراج مطمئنا مورد بررسی لالیگا قرار خواهد گرفت و بارسا هم به آن اعتراض خواهد کرد چون هم روکه و هم ژاوی کنار زمین به شدت از تصمیم داور بازی عصبانی بودند.

دیدگاه‌ها