کد خبر : 1999605 | 15 بهمن 1402 ساعت 05:57 | 41.7K بازدید | 11 دیدگاه

خاطره تلخ از شرقی‌ها پاک شد

امیر - آندو، دومین نیمه نهایی آسیایی مشترک

امیرقلعه نویی و اندو تیموریان خاطره خوشی از آخرین تقابل مشترک مقابل شرق آسیا نداشتند.

امیر - آندو، دومین نیمه نهایی آسیایی مشترک

به گزارش ورزش سه، پیروزی شیرین ایران مقابل ژاپن قدرتمند فشار زیادی را از دوش کادر فنی تیم ملی برداشت. کادر فنی‌ای که بی شک تلاش‌های شبانه روزی‌شان منجر به این آنالیز خوب از تیم ملی ژاپن شد تا آنها به جز درصد مالکیت توپ بهتر هیچ حرفی برای گفتن مقابل ایران نداشته باشند.

دو چهره ویژه در کادرفنی ایران که اتفاقا از آخرین تقابل مشترک‌شان با تیم‌های شرق آسیایی خاطره خوشی نداشتند، امیر قلعه نویی و آندرانیک تیموریان بودند. این دو نفر حالا برای دومین بار در کنار یکدیگر در یک تورنمنت آسیایی به جمع چهار تیم نهایی صعود کرده‌اند.

ده سال پیش و در لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ بود که استقلال پرستاره با سرمربیگری امیر قلعه نویی با شکست بوریرام تایلند‌راهی نیمه نهایی شد. یکی‌ از ارکان اصلی صعود آن تیم آندرانیک تیموریان بود که با شوت استثنایی خود دروازه تایلندی‌ها را از فاصله ۴۰ متری فرو ریخت تا استقلال ایران راهی مرحله بعد شود.

نیمه نهایی‌ای که البته تبدیل به یک حسرت برای قلعه نویی و آندو شد چرا که استقلال در کره مقابل اف سی سئول با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا در دیدار برگشت هرچقدر تلاش کند نتواند آن باخت را جبران کند و در مجموع با نتیجه چهار بر دو از آسیا حذف شود.

آندو و امیر حالا بعد از یک دهه بار دیگر‌ در یک سنگر مشترک قرار دارند و با صعود به نیمه نهایی امیدوارند خاطره تلخ اف سی سئول را از ذهن‌ها پاک کنند.

دیدگاه‌ها