کد خبر : 1999606 | 15 بهمن 1402 ساعت 00:06 | 59.1K بازدید | 71 دیدگاه

کنایه ژاوی به آنچلوتی: تحت فشار بودی!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد احترام زیادی برای کارلو آنچلوتی قائل است اما به اظهارات جدید او کنایه زد.

کنایه ژاوی به آنچلوتی: تحت فشار بودی!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، درمورد صحبت‌های کارلو آنچلوتی در واکنش به اظهارات خودش، در نشست خبری بازی امشب به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

بارسلونا‌ در بازی هفته بیست و سوم لالیگا مقابل آلاوس به میدان رفت و موفق شد 3-1 برنده شود.

امروز از آنچلوتی در مورد نظر ژاوی درباره دستکاری احتمالی نتایج مسابقات سوال کردند و او گفت که این اظهارنظر حرفه‌ای نیست. ژاوی درباره این صحبت سرمربی رئال مادرید گفت: "نه، من چیزی برای گفتن به آنچلوتی ندارم، رابطه بسیار خوبی با او دارم. شاید او به دلیل حرف‌های من تحت فشار بود، اما من واقعاً چیزی برای گفتن به آنچلوتی ندارم. همه چیز به خودش مربوط است، من برای او احترام بسیار زیادی قائل هستم."

1986759

برد امشب؟

این یک واکنش فوق العاده و مثبت از سوی تیم بود. امروز در ورزشگاه بسیار سختی مقابل حریف بسیار فیزیکی بازی کردیم. تنها نکته منفی این بود که گل خوردیم، اما فکر می‌کنم تیم خیلی خوب رقابت کرد و خیلی خوشحالم. احساسم این است که امروز تیمی بالغ بودیم و بازی را کنترل کردیم. برد همیشه مثبت است و 2 پیروزی بعد از تصمیم من برای جدایی وجود دارد. قبلاً هم گفتم که لازم است و این واکنش تیم است.

گل حریف؟

گل آلاوس عصبانیم کرد! چند دقیقه بعد از گل دوم، گل خوردیم... من از این گل عصبانی شدم چون درباره شیوه گلزنی حریف به تیم تذکر داده بودم.

کارت قرمز ویتور روکه؟

ما به کارت قرمز ویتور روکه اعتراض می‌کنیم، این یک اشتباه بود! تصمیمات داوری زیادی علیه ما وجود دارد. فقط من این را نمی‌گویم، این یک حقیقت است.

درخشش لامینه یامال؟

یامال همه چیز تمام است. فقط چند بازیکن مانند او هستند.

مصدومیت ایلکای گوندوگان؟

امروز هیچ مصدومی نداشتیم. گوندوگان ضربه‌ای به کمرش خورد اما خطری جدی وجود ندارد. پدری را تعویض کردم چون خسته بود. من فرمین را آوردم تا کمی بیشتر به تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها