کد خبر : 1999611 | 15 بهمن 1402 ساعت 00:05 | 29.2K بازدید | 10 دیدگاه

لوئیس گارسیا، سرمربی آلاوس:

نمی‌خواهم شلوغش کنم اما یامال بی‌نظیر است!

لوئیس گارسیا، سرمربی آلاوس، می‌گوید لامینه یامال یک استعداد خاص است.

نمی‌خواهم شلوغش کنم اما یامال بی‌نظیر است!

به گزارش "ورزش سه"،  بارسلونا موفق شد در دیداری خارج از خانه در لالیگا مقابل تیپورتیوو آلاوس 3-1 به پیروزی برسد. این دومین پیروزی پیاپی آبی اناری‌ها بعد از اعلام خبر جدایی ژاوی هرناندز در تابستان پیش رو بود. لوئیس گارسیا، سرمربی آلاوس در مصاحبه کنار زمین بعد از بازی شکست را پذیرفت و از لامینه یامال، ستاره تیم رقیب، تمجید کرد.

نظرتان در مورد بازی امشب؟
" دوست دارم به شاگردانم برای تلاش‌های امشبشان تبریک بگویم. هرچند که امشب بارسایی‌ها در کل از ما موفق‌تر بودند. ما در برخی زمان‌های بازی از آنها بهتر بودیم، ولی خب، این بارسا است و خودتان می‌دانید. این عملکرد را در روزهایی بحرانی داشتند، روزهایی که در مورد سرمربی خود اطمینان نداشتند و این خودش گویا است. آنها توانستند با کارایی بهتری بازی کنند. این اثر تجربه و فشار کار و تلاش زیاد در بارسا است."

1986765

عملکرد لامینه یامال در بارسا؟
"لامینه یامال خیلی خوب است، این بچه باید رویاهای زیادی داشته باشد. نمی‌خواهم زیاده روی کنم و بگویم یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران‌ها خواهد شد یا نه، اما او خیلی خوب است، او توانایی بازی خوانی خاصی دارد. کنار برخی بازیکنان، جوری آنها را جا میگذارد، انگار که دارد در حیاط خانه‌اش با چند بچه دبیرستانی بازی می‌کند."

دیدگاه‌ها