کد خبر : 1999625 | 15 بهمن 1402 ساعت 07:07 | 90.5K بازدید | 8 دیدگاه

حذف استرالیا و صدرنشینی متی!

همبازی جهانبخش همچنان بهترین گلر جام

در جدول کلین شیت‌های جام ملت‌ها همچنان متیو رایان در صدر قرار دارد.

همبازی جهانبخش همچنان بهترین گلر جام

به گزارش ورزش سه، تیم ملی استرالیا در حالی که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی راهی تورنمنت شد اما در نهایت در مرحله یک چهارم نهایی برابر کره جنوبی شکست خورد تا قطر را دست خالی ترک کند.

یکی از ستاره‌های این تیم در این جام بی شک متیو رایان سنگربان باتجربه آن‌ها بود. رایان که همراه استرالیا سومین جام ملت‌های خود را تجربه می‌کرد، در پنج دیدار موفق به ثبت سه کلین شیت شد تا بالاتر از همه در صدر جدول کلین شیت‌ها قرار بگیرد.

رایان ۳۱ ساله سه گل نیز در این تورنمنت دریافت کرد. در حال حاضر ابو لیلا از اردن و مشعل برشام از قطر با ۲ کلین شیت شانس رسیدن به رایان را دارند.

1986796

یک عنوان فردی که شاید برای خود رایان ارزشمند باشد اما بی شک مردم استرالیا را راضی‌ نمی‌کند چرا که آنها امید زیادی برای تکرار قهرمانی ۲۰۱۵ تیم ملی کشورشان در این دوره داشتند اما به دست شاگردان کلینزمن حذف شدند و باید از حالا به جام ملت‌های ۲۰۲۷ برای دومین قهرمانی چشم بدوزند.

از بین تیم‌های باقی در جام ملت‌ها، ابو لیلا و مشعل برشام ۲ کلین شیت و علیرضا بیرانوند ۱‌ کلین شیت ثبت کرده‌اند تا امیدوار به تصاحب عنوان برترین دروازه‌بان جام باشند. ضمن اینکه تیم ملی کره جنوبی بدون حتی یک کلین شیت به نیمه نهایی بازی‌ها رسیده است.

دیدگاه‌ها