کد خبر : 1999632 | 15 بهمن 1402 ساعت 06:40 | 10.3K بازدید | 7 دیدگاه

هری کین: بایرن باید شجاع‌تر از این حرف‌ها باشد!

هری کین، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید برای اینکه تیمش بتواند بایرلورکوزن را در دیدار هفته آینده در رقابت‌های بوندسلیگا شکست دهد نیاز به شجاعت تیمی بیشتری دارد.

هری کین: بایرن باید شجاع‌تر از این حرف‌ها باشد!

به گزارش "ورزش سه"،  کین با به ثمر رساندن بیست و چهارمین گل خود در بوندس لیگا برای بایرن مونیخ در روز شنبه در پیروزی 3-1 مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ، با رکورد گلزنی 17 ساله لوکا تونی برای بایرن برابری کرد. پس از این برد، ملی پوش انگلیسی مدعی شد که آزمون واقعی تیمش در برابر بایر لورکوزن، ضدرنشین لیگ خواهد بود و تیم باید برای این مسابقه آماده شود. این تیم هفته بعد با لورکوزن صدنشین رو به رو خواهد شد و با توجه به اینکه از جام حذفی هم کنار رفته است، از مزیت استراحت بیشتر نسبت به رقیب میزبان خود بهره خواهد برد.

کین در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت: "ما می‌دانیم که شنبه هفته بعد آزمون واقعا سختی برایمان خواهد بود. لورکوزن تیم خوبی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند، اما مثل همیشه فوتبال چیزی فراتر از این چیزها است. باید بجنگید و کمی شجاعت و اشتیاق نشان دهید. و این کاری است که ما انجام خواهیم داد. ما باید شجاعت بیشتری برای پیروزی از خود نشان دهیم."

1986805

ستاره سابق تاتنهام از زمانی که در تابستان شمال لندن به مونیخ نقل مکان کرد، فرمی خیره کننده را به نمایش گذاشته است. این مهاجم در 27 بازی 28 گل در تمام رقابت‌ها برای تیم جدیدش به ثمر رسانده و 8 پاس گل نیز داده است. او در مسیر شکست 41 گل روبرت لواندوفسکی در یک فصل بوندسلیگا که در فصل 21-2020 رقم خورد، قرار دارد.

دیدگاه‌ها