کد خبر : 1999638 | 15 بهمن 1402 ساعت 01:43 | 40.9K بازدید | 37 دیدگاه

خیرونا بدون ستاره و مربی‌اش به رئال رسید (عکس)

خیرونا در‌ بازی هفته بیست و سوم لالیگا مقابل رئال سوسیه‌داد به تساوی بدون گل رسید.

خیرونا بدون ستاره و مربی‌اش به رئال رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا در بازی هفته بیست و سوم لالیگا مقابل رئال سوسیه‌داد قرار گرفت و با تساوی بدون گل این بازی خانگی را پشت سر گذاشت.

این بازی با مصدومیت تلخ آلوارو اودریوسولا آغاز شد. در دقیقه 4 مدافع رئال سوسیه‌داد از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا از زمین خارج شود.

1986814

نیمه اول این بازی جذاب دنبال شد و دو گل آفساید به ثمر رسید. ابتدا در دقیقه 24 یانگل هررا برای خیرونا گل زد که VAR آن را به دلیل آفساید رد کرد. در دقیقه 31 هم میکل اویارسابال برای سوسیه داد گل زد و او هم در موقعیت آفساید قرار داشت تا بازی بدون گل دنبال شود.

بازی در نیمه نخست نزدیک دنبال می‌شد و خیرونا در نیمه اول تسلیم نسبتا تیم بهتری در آمار بود. در نیمه دوم هم تیم مدعی این فصل لالیگا بهتر بازی می‌کرد.

البته در نیمه دوم موقعیت‌های خطرناک آنچنانی در بازی شکل نگرفت و تنها در دقیقه 83 دروازه سوسیه‌داد جدی تهدید شد که الکس رومیرو موفق شد ضربه خطرناک هررا را دفع کند تا این بازیکن در بازی امشب در گلزنی ناکام بماند.

1986813

هررا در دقیقه 87 کارت زرد دریافت کرد و به دلیل 5 اخطاره شدن بازی حساس بعدی مقابل رئال مادرید را از دست داد که این موضوع موجب خشونت سرمربی خیرونا شد. به همین دلیل خوزه میگل سانچز به دلیل اعتراض شدید به داور کارت قرمز دریافت کرد و او هم این دیدار مهم را از دست داد.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا خیرونا 56 امتیازی شود و در رده دوم قرار بگیرد. خیرونا امیدوار بود با برد در بازی امشب به صدر جدول صعود کند و بالاتر از رئال مادرید قرار بگیرد اما اکنون یک امتیاز با صدر فاصله دارد. سوسیه‌داد 37 امتیازی هم در رده ششم قرار دارد.

دیدگاه‌ها