کد خبر : 1999644 | 15 بهمن 1402 ساعت 09:12 | 11.9K بازدید | 9 دیدگاه

انگیزه لیورپول: آرسنال برای مساوی برود، می‌بازد!

سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که این تیم باید تنها برای پیروزی برابر لیورپول به میدان برود.

انگیزه لیورپول: آرسنال برای مساوی برود، می‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه امارات روبروی لیورپول به میدان برود. 

این فرصت بسیار خوبی برای شاگردان میکل آرتتا است که با کسب سه امتیاز این بازی اختلافشان با لیورپول در صدر جدول را کاهش دهند و بتوانند به حضور در کورس قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر امیدوار بمانند. 

فابرگاس در گفت‌وگو با BBC Sports درباره این بازی اظهار داشت: «بازیکنان آرسنال جوان و شجاع و احساساتی هستند و واقعا تمام تلاش‌شان را در هر بازی به کار می‌گیرند. تجربه من در آرسنال نشان می‌دهد که ما همیشه برای کسب سه امتیاز به میدان رفتیم و حداقل تلاش کردیم. 

1981029

اگر در چنین دیدارهایی تنها برای گرفتن یک مساوی به زمین بروید به این معناست که باید به سبکی متفاوت از آنچه که همیشه به آن عادت دارید بازی کنید و آرسنال در انجام چنین کاری اصلا خوب نیست. ما باید صادق باشیم و این موضوع را بپذیریم. 

آرسنال دیگر نمی‌تواند امتیاز از دست بدهد. هنوز فرصت زیادی مانده اما می‌توان حس کرد که کدام تیم شایسته قهرمانی است. بازیکنان لیورپول به‌خاطر موضوع جدایی یورگن کلوپ انگیزه زیادی دارند و هر بازی با انگیزه بیشتر پا به میدان می‌گذارند و این موضوع مهمی است.»

دیدگاه‌ها