کد خبر : 1999647 | 15 بهمن 1402 ساعت 09:30 | 17.6K بازدید | 12 دیدگاه

پیام ترسناک از کوبا برای والیبال ایران

دو ستاره والیبال کوبا به تیم ملی این کشور والیبال بازگشتند.

پیام ترسناک از کوبا برای والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، بنابر اعلام خسوس کروز سرمربی تیم ملی والیبال کوبا، سیمون روبرتلندی و سانچز دو ستاره والیبال کوبا که سال گذشته در تیم ملی این کشور غایب بودند با هدف صعود به المپیک پاریس برای لیگ ملت‌های والیبال 2024 به تیم ملی دعوت می‌شوند و این دو بازیکن نیز قبول کرده‌اند.

سیمون روبرتلندی که در حال حاضر در تیم پیاچنزا بازی می‌کند در سال 2023 به‌طور عجیبی از تیم ملی کوبا کنار رفت و حالا با توجه به حساس بودن شرایط به‌عنوان کاپیتان به تیم ملی والیبال کوبا باز خواهد گشت. سانچز نیز که در تیم ایتامبه میناس برزیل توپ می‌زند با درخشش خوبی که در این فصل داشته سرمربی این کشور را مجاب به دعوت این بازیکن کرده است.

خبر بازگشت این دو ستاره نمی‌تواند برای تیم‌هایی چون ایران که رقیب مستقیم کوبا برای صعود به المپیک هستند خوب باشد. این دو تیم در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال رقیب یکدیگر هستند و در بازی سوم از هفته اول لیگ ملت‌های والیبال باید به مصاف یکدیگر بروند. کوبا در حال حاضر با 236.96 امتیاز در رتبه یازدهم و تیم ملی والیبال ایران با 207.82 امتیاز در رتبه پانزدهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار دارند.

دیدگاه‌ها