کد خبر : 1999651 | 15 بهمن 1402 ساعت 09:57 | 31.8K بازدید | 12 دیدگاه

قول امباپه به الخلیفی: اول به تو خبر می‌دهم!

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به ناصر الخلیفی و مدیران پاری سن ژرمن قول داده است که تصمیمش را اول با آنها مطرح کند.

قول امباپه به الخلیفی: اول به تو خبر می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که انتقال امباپه به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو قطعی است و او بالاخره قرار است پیراهن این تیم را به تن کند. 

قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او این فرصت را دارد که به‌عنوان بازیکن آزاد این باشگاه را ترک کند، هرچند مدیران پی اس جی در تلاش هستند تا او را برای امضای قرارداد جدید متقاعد کنند. 

بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی در چند روز اخیر از نهایی شدن تصمیم این ستاره فرانسوی برای ترک پاریس و پیوستن به رئال مادرید خبر داده بودند و ظاهرا او تصمیم آخرش را گرفته و قصد دارد به رویای کودکی‌اش جامه عمل بپوشاند. 

1985323

حالا نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که امباپه هنوز به ناصر الخلیفی یا هیچ یک از مدیران پی اس جی درباره تصمیمش خبری نداده است. این در حالی است که او پیش از این قول داده بود که تصمیمش هرچه باشد، آنها اولین نفراتی خواهند بود که از آن مطلع می‌شوند تا بتوانند واکنش درستی داشته باشند. 

با این حال، رسانه‌های نزدیک به پی اس جی مدعی شده‌اند که آنها جست‌وجو برای یافتن بهترین جانشین ممکن برای امباپه را از همین حالا آغاز کرده‌اند.

دیدگاه‌ها