کد خبر : 1999665 | 15 بهمن 1402 ساعت 11:25 | 64.7K بازدید | 45 دیدگاه

ناراحتی ستاره لیورپول: آسیا با جام جهانی فرق دارد!

واتارو اندو، ستاره ژاپنی لیورپول، معتقد است که شرایط رقابت در قاره آسیا با جام جهانی فرق دارد.

ناراحتی ستاره لیورپول: آسیا با جام جهانی فرق دارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا روبرو تیم ملی ایران قرار گرفت و با نتیجه 1-2 در این بازی شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی باز بماند. 

این شکست در حالی رقم خورد که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان و حتی سایت‌های بررسی داده‌ها و آمارها پیش‌بینی کرده بودند که ژاپن برنده این دیدار خواهد بود اما شرایط در زمین به شکل کاملا متفاوتی برای آنها پیش رفت. 

اندو پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این رقابتی در آسیا بود. من یک بار دیگر در این دیدار متوجه شدم که شرایط بازی در جام جهانی با مسابقات آسیایی کاملا متفاوت است. ما باید با تفکری متفاوت در آسیا به میدان برویم.

1986539

باید اعتراف کنم که تیم ملی ایران امروز از ما بهتر بود، خصوصا در زمینه حفظ توپ. تعداد تیم‌هایی که در آسیا به دنبال شکست دادن ژاپن هستند روز به روز بیشتر می‌شود. حریفان با استفاده از توپ‌های بلند و کمی بازی کثیف به دنبال مقابله با ما هستند. 

فوتبال همین است. اگر ما راه مقابله را پیدا نکنیم شکست خواهیم خورد. فکر می‌کنم که این موقعیت در مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا هم تکرار شود. بنابراین ما باید به سختی تلاش کنیم تا بتوانیم در این شرایط هم به پیروزی برسیم. 

ما باید به شکل متفاوتی برای مسابقاتی که در آسیا داریم آماده شویم. نیازی نیست که هدف‌مان را از پیروزی در جام جهانی تغییر دهیم اما این باخت باعث شد که متوجه شویم قهرمانی و کسب پیروزی در آسیا هم چندان ساده نیست.»

دیدگاه‌ها