کد خبر : 1999668 | 15 بهمن 1402 ساعت 11:56 | 32.3K بازدید | 43 دیدگاه

با سه محروم

سر خیرونا را قبل از بازی با رئال بریدند!

باشگاه خیرونا معتقد است خیل مانسانو دیشب همه کار کرد تا این تیم برای بازی با رئال مادرید بخشی از قدرت خود را از دست بدهد.

سر خیرونا را قبل از بازی با رئال بریدند!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا دیشب دو امتیاز حساس را از دست داد تا با یک بازی بیشتر از رئال و قبل از دربی مادرید در رده دوم قرار بگیرد و شانس صدرنشینی را از دست بدهد.

خبر بدتر برای خیرونا محرومیت دو بازیکن ارزشمند این تیم برای بازی هفته بعد مقابل رئال مادرید بود. خیرونا همچنین میچل، مربی موفق خود، را نیز در اختیار نخواهد داشت چرا که او دیشب در دقیقه 88 بازی با کارت قرمز داور اخراج شد.

1986843

برای خیرونا همه چیز از دقیقه 88 کابوس وارد شد. یانگل هررا به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد گرفت و بازی با رئال را از دست داد. در همان لحظه میچل به دلیل اعتراضات فراوانش توسط مانسانو اخراج شد و در پایان بازی نیز دالی بلیند، مدافع هلندی سرشناس خیرونا، به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت. او اعتراض داشت چرا داور وقت اضافه بیشتری نگرفته است.

خیرونا در این بازی به گل هم رسید ولی به دلیل در آفساید بودن بازیکن این تیم، 40 ثانیه قبل از ثبت گل، با دخالت VAR گل مردود شد. میچل در نشست خبری بعد از بازی به این قضیه نیز شدیدا اعتراض داشت.

دیدگاه‌ها