کد خبر : 1999670 | 15 بهمن 1402 ساعت 12:07 | 26.8K بازدید | 41 دیدگاه

در حمایت از خیرونا

تیتر عجیب روزنامه بارسلونا علیه رئال (عکس)

روزنامه اسپورتیو کاتالونیا با وجود پیروزی دیشب بارسا برابر آلاوس، تیتر یک خود را به رئال مادرید اختصاص داده است.

تیتر عجیب روزنامه بارسلونا علیه رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیشب برای کاتالان‌ها شب خوبی در مجموع بود. بارسلونا توانست 1-3 در زمین آلاوس برنده شود و به دومین برد متوالی خود بعد از شکست خانگی 3-5 برابر ویارئال دست یابد.

1986813

بارسا به ایالت باسک رفته بود ولی در خود کاتالونیا خیرونای رده دومی بازی حساسی مقابل سوسیداد داشت که در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد. سوسیداد در مجموع تیم بهتر زمین بود ولی خیرونا در 10 دقیقه پایانی فشار بیشتری وارد کرد و یک موقعیت آشکار گلزنی را نیز از دست داد. هر دو تیم در این بازی به یک گل رسیدند که مردود شد.

خیرونا در نیمه نخست به گل رسید ولی با دخالت VAR گل مردود اعلام شد. دلیلش در آفساید بودن مهاجم، 40 ثانیه قبل از ثبت گل بود. میچل، مربی خیرونا، در نشست خبری بعد از بازی مردود شدن این گل را غیرمنصفانه خواند. در دقایق پایانی دو بازیکن خیرونا کارت زرد گرفتند تا بازی با رئال را از دست بدهند و میچل نیز کارت قرمز گرفت تا او نیز غایب بازی برنابئو باشد.

1986846
اینطوری، اینطوری رئال برنده می‌شه!

در دقیقه 90 بازی فریادهای اعتراضی هواداران خیرونا به اوج رسید و آنها شعار می‌دادند: «اینطوری، اینطوری رئال برنده می‌شه.»

همین شعار به تیتر یک روزنامه اسپورتیو کاتالان تبدیل شده تا مشخص شود این روزها که بارسا شانس زیادی برای فتح لالیگا ندارد، خیرونا به امید بزرگ منطقه برای به زیر کشیدن رئال تبدیل شده و آنها چقدر از تساوی برابر سوسیداد و تصمیمات داور آزرده خاطر شده‌اند.

دیدگاه‌ها