کد خبر : 1999685 | 15 بهمن 1402 ساعت 12:55 | 21.8K بازدید | 8 دیدگاه

حامد لک و رحمان احمدی، دوباره کنار هم (عکس)

دروازه‌بانان تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 دوباره به‌هم رسیدند.

حامد لک و رحمان احمدی، دوباره کنار هم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حضور محرم نویدکیا در مس رفسنجان موجب شد تا رحمان احمدی نیز به‌عنوان مربی گلرها به تیم نارنجی پوش برود و همین اتفاق کاری کرد تا دوباره این دروازه‌بان سابق تیم ملی دوباره به هم‌بازی سابق خود برسد و این بار مربی او شود.

رحمان احمدی و حامد لک گلرهای کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 بودند و در اردوها حضور داشتند که هر دو در نهایت با بی‌مهری از سوی مربی پرتغالی در برزیل مواجه شدند و هر یک شرایط متفاوتی را پس از قطعی شدن صعود تجربه کردند ولی حالا آنها در کنار هم دوباره خواهند بود.

1986868

رحمان احمدی با پیوستن به مس رفسنجان حالا مربی حامد لک شده و روزگار طوری پیش رفته تا پس از یک دهه دوباره آنها به یکدیگر برسند و در کنار هم کارشان را انجام بدهند.

احمدی امیدوار است با توجه به شناخت بالایی که از دوران بازی حامد لک داشته و ارتباط خوبی که با این گلر دارد، شرایط خوبی را برای او به وجود بیاورد تا بتواند در دروازه مس رفسنجان بدرخشد و مثمر ثمر کار کند.

احمدی و لک که سابقه بازی در پرسپولیس و سایپا را هم دارند، شرایط متفاوتی را در قامت مربی - بازیکن در کنار هم تجربه خواهند کرد و به دنبال موفقیت مس رفسنجان هستند.

دیدگاه‌ها