کد خبر : 1999708 | 15 بهمن 1402 ساعت 13:56 | 39.3K بازدید | 11 دیدگاه

شماره حساب را از قبل دارید؛

پاسخ تند شیمبا درباره فسخ یک طرفه

مدیر برنامه شیمبا به اظهارات مدیر باشگاه مس رفسنجان در خصوص فسخ غیرقانونی این بازیکن واکنش نشان داد.

پاسخ تند شیمبا درباره فسخ یک طرفه

به گزارش "ورزش سه"، شیمبا مدتی قبل بابت عدم پرداخت مطالبات سال گذشته خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت کرد و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را بست. او همچنین قرارداد خود را به‌صورت یک طرفه فسخ کرد تا در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم دیگری شود.

با این حال نادر فتح‌اللهی، مدیر مس رفسنجان، در گفت‌وگویی این فسح را غیرقانونی توصیف کرده و گفته این باشگاه مشکلی برای پرداخت مطالبات او ندارد. او همچنین اعلام کرده است که برخی افراد شیمبا را تحریک کردند و باعث شدند او دست به این اقدام بزند و مس رفسنجان از هر باشگاهی با این بازیکن وارد مذاکره شود، شکایت خواهد کرد.

این اظهارات، واکنش مدیربرنامه شیمبا را به دنبال داشت و او در گفت‌وگویی در این باره توضیح داد: پنجره نقل و انتقالات باشگاه مس رفسنجان به‌خاطر عدم پرداخت مطالبات شیمبا بسته شده است؛ این یعنی این موضوع چندین مرحله جلو رفته و نتوانسته‌اند پرداخت کنند و بعد پنجره‌ بسته شده است اما الان تازه می‌گویند آماده است ما می‌خواهیم به شماره حسابی که داده، پرداخت کنیم. این بازیکن دو سال است در باشگاه بازی می‌کند و تازه الان از او به‌صورت رسمی شماره حساب می‌خواهند؟ این واقعا خیلی غیر حرفه‌ای است. شاید خوانندگان ندانند طرفین چندین‌بار مشکل پرداختی خورده‌اند اما همین اظهارات نشان می‌دهد که بازیکن هنوز از فصل گذشته طلبکار است. وقتی مطالبات فصل گذشته را نداده‌اند، مشخص است که امسال را هم نداده‌اند.

او ادامه داد: این‌ها از فدراسیون فوتبال ایران استعلام گرفته‌اند، در صورتی که شیمبا فسخش را از از فیفا گرفته و در صورت نیاز رسانه‌ای هم می‌شود. شیمبا در مس رفسنجان خیلی اذیت شد و نتوانستند برای زن و بچه او بلیت و ویزا بگیرند. اصلا همین الان که می‌گویند تمرینات شروع شده، خودش به زبان خودش می‌گوید بلیتی که برای من گرفته‌اید کجاست؟ واقعا سوال اینجاست که بلیتی که باید برای بازیکن بگیرید، کجاست؟ پس چرا بلیت نگرفتید و مکاتبه نکردید که سر تمرین حاضر شود؟

مدیربرنامه شیمبا درباره آینده این بازیکن توضیح داد: بعد از اینکه شیمبا فسخش را گرفت، ۵ تا باشگاه با خود من صحبت کردند. رضا عنایتی به خودم زنگ زد، بهمن روشنایی و پورموسوی با خودم صحبت کردند، هوشنگ نصیرزاده از تراکتور با خودم صحبت کرد، مسئول ذوب آهن و همچنین مهدی تارتار هم زنگ زدند. او بازیکن آزاد است و بازیکن خوبی هم هست و چند باشگاه هم می‌خواهند او را جذب کنند‌.

او در واکنش به این ادعا که شمیبا تحریک شده است، گفت: مگر شیمبا بازیکن غیرحرفه‌ای است که او را تحریک کرده باشند؟ پنجره نقل و انتقالات شما به دلیل عدم پرداخت مطالبات سال گذشته و امسال بسته شده و این بازیکن دیگر نمی‌خواهد پیش شما باشد که خیلی هم طبیعی است. او در تیم شما اذیت شد و امسال زن و بچه‌اش را نیاوردید و خودش را هم در یک هتل بد مستقر کردید. همه بازیکنان‌ شما هم شاکی هستند و او هم خسته شده است.

دیدگاه‌ها