کد خبر : 1999717 | 15 بهمن 1402 ساعت 14:09 | 26.6K بازدید | 12 دیدگاه

بهترین خبر برای رئال: ستاره آلمانی دقیقه 90 رسید!

کادر پزشکی رئال مادرید چراغ سبز برای حضور آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی، برابر اتلتیکو مادرید را به او نشان داد.

بهترین خبر برای رئال: ستاره آلمانی دقیقه 90 رسید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری حساس و تماشایی در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لالیگا باید روبروی اتلتیکو مادرید به میدان برود. 

کارلو آنچلوتی در حالی باید ترکیبش برای این بازی مهم را انتخاب کند که با بحرانی جدی در خط دفاعی تیمش روبرو است. ادر میلیتائو و داوید آلابا به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی این تیم نیستند و رودیگر هم دچار مصدومیت شده بود. 

برنامه جایگزین او این بود که از اورلین شوامنی به جای این بازیکن استفاده کند اما این هافبک فرانسوی هم در این بازی محروم است و به همین دلیل تلاش برای رساندن رودیگر و آمادگی او برای این بازی آغاز شد. 

1986497

پیش از این گفته شده بود که آنچلوتی تا آخرین لحظه برای این بازیکن صبر خواهد کرد و حالا مارکا خبر داده که رودیگر صبح امروز به مجموعه تمرینی رئال رفت و کادر پزشکی این تیم پس از انجام آزمایشات اعلام کردند که او می‌تواند در بازی امشب برابر اتلتیکو مادرید به میدان برود. 

این بازی از اهمیت خاصی برای رئال برخوردار است چون آنها در این فصل تنها برابر شاگردان دیه‌گو سیمئونه شکست خورده‌اند و به دنبال گرفتن انتقام این باخت و همچنین حذف از جام حذفی به دست رقیب قدیمی هستند.

دیدگاه‌ها