کد خبر : 1999734 | 15 بهمن 1402 ساعت 14:57 | 46.4K بازدید | 20 دیدگاه

دیبالا شبیه‌ترین به توتی

ده‌روسی توتی جدید رم را پیدا کرد

دانیله ده‌روسی در نشست خبری امروز خود گفت که به دیبالا نقش فرانچسکو توتی را داده و او در زمین آزادی عمل تام دارد.

ده‌روسی توتی جدید رم را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، تاکید کرد که پائولو دیبالا مانند فرانچسکو توتی به آزادی تاکتیکی نیاز دارد و برای بازی دوشنبه برابر کالیاری در دسترس خواهد بود. این رویارویی دوباره ده‌روسی با مربی سابقش کلودیو رانیری است.

مربی جدید رم که در شروع کارش دو برد کسب کرده، در نشست خبری خود گفت: «من با رانیری هیجان انگیزترین لحظات را در رم زندگی کردم. ابتدا زمانی که به قهرمانی نزدیک شدیم و سپس زمانی که هر دو، باشگاه محبوبمان را ترک کردیم. تجربه این احساسات با مردی مثل او عالی بود. من یک عشق صمیمانه به رانیری دارم و از اینکه دوباره او را ببینم، بسیار خوشحال خواهم شد.»

1977504

پائولو دیبالا فردا مقابل ساردنیایی‌ها به میدان می‌رود. این بازیکن آرژانتینی زیر نظر ده‌روسی تغییر پست داده است. مربی رم در مورد نقش دیبالا گفت: «بازیکنانی هستند که استعداد بالایی دارند و به آزادی بیشتری در زمین نیاز خواهند داشت. ممکن است دیبالا یک حرکت تعیین کننده انجام دهد، اما نکته مهم این است که بازیکن دیگری فضای خالی را پر کند. هدف ما این است که فضاها را به خوبی پر کنیم، پرسینگ حریف را بشکنیم و نزدیکتر به محوطه جریمه آنها بازی کنیم. دیبالا کاری را که می‌خواهد انجام می‌دهد. من 20 سال با توتی بازی کردم و هیچ کس به او نمی‌گفت کجا بازی کند. دیبالا در رم من، نقش توتی را خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها