کد خبر : 1999749 | 15 بهمن 1402 ساعت 15:20 | 29.2K بازدید | 22 دیدگاه

نبردهای تاکتیکی، کلید برتری

دربی دیوانه‌وار ایتالیا: بکش بکش در سن‌سیرو!

دربی ایتالیا بین اینتر و یوونتوس امشب حساسیتی مضاعف دارد و می‌تواند پرواز اینتر به سمت قهرمانی باشد. یووه نیز می‌تواند امشب ورق را به سود خودش برگرداند.

دربی دیوانه‌وار ایتالیا: بکش بکش در سن‌سیرو!

به گزارش "ورزش سه"، گاتزتا دلو اسپورت پیش‌بینی می‌کند که زمان‌بندی دویدن و حضور هافبک‌ها در محوطه جریمه برای اینتر و یوونتوس در دیدار امشب سری آ در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا بسیار مهم خواهد بود.

این بازی بزرگ فصل در سری آ است و اینتر و یوونتوس در دربی ایتالیا به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول به مصاف هم می‌روند. دیداری که می‌تواند در رقابت قهرمانی تعیین کننده باشد.

1857655

گاتزتا نوشته است که حتی اگر همه نگاه‌ها به مهاجمانی چون لائوتارو مارتینز و دوشان ولاوویچ باشد، نیکولو بارلا و هنریک مخیتاریان از اینتر و آندره آ کامبیاسو و آدرین رابیو از یوونتوس نقش‌های کلیدی در نبرد تاکتیکی دربی خواهند داشت.

انتظار می‌رود اینتر امشب مالکیت توپ را حفظ کند و سعی کند بر بازی مسلط شود. نراتزوری در این فصل به‌طور میانگین 689 لمس توپ در هر بازی داشته و ارتباط بین بارلا و متئو دارمیان در سمت راست، هاکان چالهان اوغلو و مخیتاریان در هافبک میانی می‌تواند به تیم سیمونه اینزاگی در باز کردن فضاها در یک سوم پایانی کمک کند.

1973166

از سوی دیگر، انتظار می‌رود یوونتوس عقب بنشیند و با ضد حملات کشنده به رهبری رابیو و کامبیاسو به اینتر آسیب برساند. مانند بارلا، رابیو در یووه یک هافبک باکس تو باکس با وظایف هجومی و دفاعی خواهد بود، در حالی که کامبیاسو اغلب نقش خود را با وستون مک کنی در سمت راست عوض می‌کند تا دیمارکو را ناکام بگذارد و از این طریق برای اینتر مشکل ایجاد کند.

در دربی دیوانه‌وار امشب چه تیمی زنده از زمین بیرون می‌رود؟

دیدگاه‌ها