کد خبر : 1999771 | 15 بهمن 1402 ساعت 17:16 | 144.8K بازدید | 45 دیدگاه

بازی در دو قاره در 24 ساعت؛

ناباورانه: مینامینو دیروز مقابل ایران، امروز موناکو! (عکس)

ستاره ژاپنی موناکو کمتر از 24 ساعت پس از دیدار با ایران برای تیم فرانسوی به میدان رفت.

ناباورانه: مینامینو دیروز مقابل ایران، امروز موناکو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاکومی مینامینو که روز گذشته در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا حضور تعویضی در ترکیب تیم ملی ژاپن مقابل ایران داشت، اکنون برای موناکو در لیگ یک فرانسه مقابل لو آور به میدان رفته است.

این ستاره تیم ملی ژاپن که در نخستین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل ویتنام دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و پس از آن هم برابر عراق در ترکیب سامورایی‌ها قرار داشت، در دو بازی پیاپی دور از جمع 11 نفر اصلی بود و به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که دیروز هم چنین اتفاقی برای او رقم خورد.

تیم ملی ژاپن دیروز دو تعویض نخست خود را در دقیقه 71 مقابل ایران انجام داد تا شکل بازی خود را هجومی‌تر کند و هاجیمه موریاسو تصمیم گرفت تا تاکومی مینامینو را هم به زمین بیاورد که این بازیکن نمایش خوبی ارائه نداد، ولی 24 ساعت پس از این بازی حالا در لباس موناکو دیده می‌شود.

1986984

مینامینو پس از حضور تعویضی مقابل ایران و اتمام این مسابقه، بلافاصله به فرانسه سفر کرد و در حال حاضر برای موناکو مقابل لو آور به میدان رفته است.

تیم موناکو از ساعت 15:30 امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ یک فرانسه مقابل لو آور قرار گرفته که مینامینو دقیقا مثل بازی دیروز برابر ایران، در دقیقه 71 و در حالی که بازی یک بر یک در جریان بود، به زمین آمد.

1986985
1986986

این مهاجم سابق لیورپول و ساوتهمپتون در فصل جاری لیگ یک فرانسه 16 بار به میدان رفته که توانسته 6 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل بدهد، اما نتوانست گره گشای ژاپن در جام ملت‌های آسیا و جدال دیروز مقابل ایران باشد.

دیدگاه‌ها