کد خبر : 1999806 | 15 بهمن 1402 ساعت 20:19 | 26.1K بازدید | 12 دیدگاه

تن‌هاخ: فکر می‌کنم امروز یک رباط دادیم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که مصدومیت لیساندرو مارتینز جدی به نظر می‌رسد.

تن‌هاخ: فکر می‌کنم امروز یک رباط دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در یکی از بهترین نتیجه‌های این فصلش در لیگ برتر موفق شد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، وستهم را در الدترافورد 3-0 شکست دهد. در نشست خبری بعد از بازی تن‌هاخ با وجود نگرانی از مصدومیت لیساندرو مارتینز، از نحوه بازی تیمش راضی بود.

بولت تراکتورعملکرد امشب؟
"من از نحوه بازی تیم خودم راضی هستم. ما در تمام طول بازی خطرناک بودیم. کارایی خط حمله بالا رفته و می توانیم گل بزنیم. بازی مستقیم دیگر برای ما سخت نیست. قبلاً هم گفتم، وقتی خوب بازی کنید اما گل نزنید و پیروز نشوید، انگار هیچ نداشته‌اید. این کار قبلا برای ما چالش بود اما بچه‌های ما امروز موفق بودند."

1987061

بولت تراکتورمصدومیت مارتینز رباط صلیبی است؟
"به نظر بد می‌رسد، باید صبر کنیم و تشخیص درست بدهیم. اما به نظر که خوب نمی‌آمد. در این لحظه ما بسیار ناراحت هستیم، امیدوارم خیلی شدید نباشد اما فقط می‌توانیم دعا کنیم. این خبر خیلی بدی برای خودش و البته برای تیم ماست."

بولت تراکتورچشم‌انداز این تیم چگونه است؟
"ما در حال ساختن یک تیم هستیم، با بازیکنان جوان قرارداد داریم و به آنها فرصت می‌دهیم. این یک روند پر فراز و نشیب است و ما باید این را درک کنیم. بازیکنان باتجربه ما به آنها کمک خواهند کرد و ما به آنها نیاز داریم تا جوانان را راهنمایی کنند و عملکرد خوبی داشته باشند.

1987060

به شما قول می‌دهم آینده یونایتد بسیار خوب است، زیرا ما پتانسیل های بالایی داریم. فکر می‌کنم دیدن راسموس هویلوند و الخاندرو گارناچو کنار هم این موضوع را نشان می‌دهد که چگونه آنها با هم هستند و می‌خواهند با ماجراجویی و لذت فوتبال بازی کنند. اگر این روند را ادامه دهیم، مطمئن هستم که به سطوح بالایی دست خواهیم یافت."

بولت تراکتورحرکات تکنیکی کنار خط الخاندرو گارناچو امشب چطور بود؟
"این کارها واقعا آسان نیست... حضور او در تیم ما یک شانس بزرگ است."

دیدگاه‌ها