کد خبر : 1999809 | 15 بهمن 1402 ساعت 20:44 | 7K بازدید | 16 دیدگاه

پوچتینو: تحت تاثیر شکست مقابل لیورپول بودیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش به دلیل شکست مقابل لیورپول در بازی امشب مقابل ولورهمپتون انگیزه خوبی نداشت.

پوچتینو: تحت تاثیر شکست مقابل لیورپول بودیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس از ولورهمپتون با نتیجه 4-2 شکست خورد و طرفداران از این نتیجه به شدت عصبانی بودند.

مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی تیم به نوبه خود از نتیجه ابراز تأسف کرد و حق را به هواداران خشمگین داد که از نتیجه امروز ناراحت بودند.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری در مورد این بازی گفت: "بازی را بد شروع نکردیم. روی نحوه دریافت گل اول، تیم آسیب دید. ما سعی کردیم با نحوه بازی خود اعتماد به نفس خوبی ایجاد کنیم. پس از دریافت گل مدیریت کردن بازی سخت بود. انرژی تیم افت کرد و واقعا مدیریت کردن آن لحظه سخت بود. بعد، گل دوم را دریافت کردیم، دو گل به خودی در نیمه اول!"

استرس بازیکنان؟

ما این فشار و استرس را احساس می‌کنیم که برنده شویم، خوب بازی کنیم، عملکرد خوبی داشته باشیم. قبول دارم زمانی برای ایجاد شتاب در بازی، آسان بازی کردن و احساس اعتماد به نفس نداشتیم. به دو گل اول حریف نگاه کنید، ما نباید اینطور بخوریم. نتیجه بازی لیورپول خیلی روی تیم اثر گذاشته بود. فکر می‌کنم در حال حاضر همه ما به اندازه کافی خوب نیستیم. در حال حاضر این یک واقعیت است. خودم هم همین‌طور هستم. آنچه امروز نشان دادیم این است که به اندازه کافی خوب نیستیم. شرایط را به درستی مدیریت نکردیم. هیچکس نمی تواند در امان باشد، نه؟ نمی‌خواهم بیایم اینجا و بگویم من بهترین هستم. در حال حاضر ما با تاریخ باشگاه مطابقت نداریم، این درست است. باید این را بپذیریم و انتقادپذیر باشیم اما ما تسلیم نخواهیم شد.

1987067

خشم طرفداران؟

تصور این است که چلسی باید در موقعیت متفاوتی باشد، اما فعلا ما اینطور نیستیم. شاید به این دلیل است که ما به اندازه کافی خوب نیستیم. درک هواداران واقعا مهم است. بابت نتیجه متاسفم. ما هم مثل آن‌ها ناامید هستیم، اما تا آخر باید کنار هم بجنگیم. در طول بازی باید با هم کار کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

تاثیر نتیجه بازی امروز؟

من یک انسانم. البته که در شرایط خوبی نیستیم. این را باید در فوتبال قبول کرد. در باشگاهی مانند چلسی، با این انتظار را بپذیرید. برای حضور در این حرفه، با این نوع باشگاه، باید قوی باشید.

دیدگاه‌ها