کد خبر : 1999816 | 15 بهمن 1402 ساعت 21:12 | 9.9K بازدید | 10 دیدگاه

دیوید مویس:

حق یونایتد نبود، دو پنالتی ما را نگرفتند!

دیوید مویس، سرمربی وستهم، می‌گوید دو پنالتی برای تیمش در نیمه اول مقابل یونایتد گرفته نشده است و وستهم شایسته شکست با نتیجه 3-0 نبوده است.

حق یونایتد نبود، دو پنالتی ما را نگرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در یکی از بهترین نتیجه‌های این فصلش در لیگ برتر موفق شد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، وستهم را در اولدترافورد 3-0 شکست دهد. دیوید مویس با شکست امشب تبدیل به سرمربی با بیشترین تعداد شکست در تاریخ لیگ برتر (239 شکست) شد. او در مصاحبه بعد از بازی ادعا کرد که تیمش تیم برتر میدان بوده است.

بولت فولادبا وجود، مالکیت بیشتر، تعداد شوت و تعداد کرنر بیشتر 3-0 باختید، ناعادلانه است؟
"نه، من فکر نمی‌کنم که نتیجه عادلانه بوده باشد. عملکرد ما بهتر از یونایتد بود. بعضی مسابقه‌ها اینطوری هستند. من از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام، اما از نتیجه البته که نه. سه گل خورده. بعضی از آنها قابل پیشگیری بودند و واقعا حیف شد. اما باز هم می‌گویم که عملکرد کلی ما بهتر بود."

1987084

بولت فولاددر استدیو بی‌بی‌سی گفتند که یک یا حتی دو پنالتی در نیمه اول برای شما گرفته نشد؟
" کاملا واضح بود که روی بازیکنان ما با دست خطا کردند. شاید بشود یک دست را روی شانه بازیکن حریف گذاشت، اما نمی‌شود از کل حرکت او جلوگیری کرد. این خطا و پنالتی بود. من با داور حرف زدم."

بولت فولاددر بین دو نیمه برنامه‌ای برای اینکه ریتم یونایتد را بر هم بزنید نداشتید؟
"ببینید، ما واقعا تحت فشار هستیم. ما بازیکنانی را به جام ملت‌های آفریقا فرستادیم و مصدومانی هم داریم. با وجود این تیم ما خوب بازی می‌کرد. پس من از بچه‌ها خواستم که ادامه بدهند. به نظرم با وجود نتیجه بد این یک قدم در جهت درست بود."

بولت فولادآلفونس آرئولا چطور است، چرا تعویض شد؟
"به دلیل مصدومیتی جزئی. اما بیشتر برای احتیاط بود. اصلا در موقعیتی نیستم که در مورد بازیکنی مثل او ریسک کنیم. بنابراین بهترین تصمیم بیرون کشیدن او در بین دو نیمه بود. فکر نمی‌کنم مشکلی طولانی داشته باشد."

دیدگاه‌ها