کد خبر : 1999820 | 15 بهمن 1402 ساعت 21:36 | 36.4K بازدید | 10 دیدگاه

توهین عجیب به ستاره مصدوم یونایتد: بگذارید بمیرد!

هواداران وستهم بعد از مصدومیت لیساندرو مارتینز در دیدار مقابل یونایتد به شکلی عجیب به او توهین کردند.

توهین عجیب به ستاره مصدوم یونایتد: بگذارید بمیرد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در یکی از بهترین نتیجه‌های این فصلش در لیگ برتر موفق شد در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، وستهم را در اولدترافورد 3-0 شکست دهد. اما این پیروزی با مصدومیت لیساندرو مارتینز که احتمالا کل فصل را از دست خواهد داد تلخ شد.

مارتینز بعد از اینکه کمی لنگان لنگان بازی کرد به زمین افتاد و از درد به خودش پیچید و هم تیمی هایش دور او حلقه زدند. این مدافع آرژانتینی تازه در اوایل این ماه از مصدومیت ناحیه پا به تیم اصلی بازگشته بود. به نظر می‌رسد مارتینز پس از درگیری برای تصاحب توپ با ولادیمیر کوفال از وستهم، دچار این مصدومیت زانو شده باشد. او سعی کرد دوباره از جا بلند شود و بازی کند، اما دقایقی بعد دوباره به زمین افتاد و رافائل واران جایش را گرفت. او هنگام ترک زمین به شدت ناراحت بود و کادر فنی یونایتد او را دلداری دادند.

اما نکته عجیب واکنش هواداران تیم میهمان به این اتفاق بود. در دقیقه 74 و زمانی که وستهم دو گل عقب بود، این مصدومیت برای مارتینز پیش آمد و به نظر می‌رسد به گمان اتلاف وقت وستهمی‌ها از این حرکت او خشمگین شده بودند. آنها در تمام مدتی که مارتینز روی زمین بود با عصبانیت شعار دادند: "بگذارید او بمیرد!"

1987097

این درحالی است که هواداران یونایتد در شبکه‌های اجتماعی با مارتینز به خاطر مصدومیت مجدد همدردی کردند و حتی یکی از آنها نوشت: "مارتینز می‌تواند زانوی من را داشته باشد."

دیدگاه‌ها