کد خبر : 1999823 | 15 بهمن 1402 ساعت 21:52 | 20.4K بازدید | 14 دیدگاه

گل عجیب آرسنال: دیوار لیورپول ترک خورد (عکس)

گل دوم آرسنال به لیورپول روی اشتباه عجیب ویرژیل فن‌دایک و آلیسون بکر به ثمر رسید.

گل عجیب آرسنال: دیوار لیورپول ترک خورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار این هفته فوتبال انگلیس، آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امارات لندن به جدال همدیگر رفتند. این مصاف جذاب با برتری نسبی توپچی‌ها در دقایق ابتدایی آغاز شد.

آنها پاداش برتری‌شان را گرفتند و در دقیقه ۱۴ توسط بوکایو ساکا به گل رسیدند. با این حال تیم مقابل، لیورپول یورگن کلوپ بود. آنها حتی اگر هیچ شوت در چارچوبی هم نداشته باشند، آنقدر فرصت‌طلب هستند که بتوانند بازی را به تساوی بکشانند. درست پیش از پایان نیمه اول با سماجت لوئیز دیاز، گابریل ماگالائش دروازه خودی را باز کرد.

در نیمه دوم اما دو ستاره لیورپول کاری کردند که اشتباه مدافعان آرسنال خیلی زود به فراموشی سپرده شود. در دقیقه ۶۷ در حالی‌که لیورپول بهتر از آرسنال بازی می‌کرد، گابریل توپ بلندی را از دفاع به سمت دروازه لیورپول ارسال کرد. گابریل مارتینلی برای رسیدن به توپ، فن‌دایک را مقابل خودش داشت. مدافع هلندی با تنه وینگر آرسنال منحرف شد اما توپ را دفع نکرد و منتظر آلیسون بود که بیاید و در نقش یک مدافع توپ را دور کند. آلیسون از دروازه خارج شد، اما او هم به شکل عجیبی از روی توپ پرید و سایه آن را زد تا مارتینلی و توپ در مقابل دروازه قرار بگیرند.

1987101
1987102
1987103

ستاره برزیلی به آسانی دروازه خالی را باز کرد و دوباره آرسنال را به برتری رساند تا مانند دیاز از اشتباهات بازیکنان حریف حداکثر استفاده را ببرد.

دیدگاه‌ها