کد خبر : 1999836 | 15 بهمن 1402 ساعت 22:59 | 38.6K بازدید | 41 دیدگاه

آرتتا ادای کلوپ را جلوی خودش درآورد! (عکس)

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از بازی به سبک یورگن کلوپ با هواداران آرسنال در ورزشگاه امارات خوشحالی کرد.

آرتتا ادای کلوپ را جلوی خودش درآورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال موفق شد به لطف عملکردی بسیار خوب در نیمه دوم، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لیورپول صدر نشین را 3-1 در ورزشگاه امارات شکست دهد و دوباره خودش را در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دهد.

میکل آرتتا بین دو نیمه تغییر تاکتیک داد و دست به تعویض زد که برای تیمش موثر واقع شد و شاگردانش موفق شدند سه گل در نیمه دوم به ثمر برسانند و تساوی 1-1 در نیمه اول را با پیروزی 3-1 عوض کنند. آرتتا با جنب و جوشی غیر معمول کنار زمین هم شاگردانش را هدایت کرد و در پایان بازی و پیروزی با کام بک مقابل صدرنشین لیگ را به شکلی خاص جشن گرفت.

1987137

او که بسیار خوشحال‌تر از همیشه به نظر می‌رسید، درست به سبک عادت همیشگی یورگن کلوپ، به تنهایی به سمت تماشاگران خودی حاضر در ورزشگاه امارات رفت و سه بار مشتش را با حرارت به سمت آنها بلند کرد و بعد از آن هم با لبخند برای آنها دست زد و از حمایتشان تشکر کرد. کاری که بارها کلوپ مقابل هواداران لیورپول، به خصوص در آنفیلد و بعد از پیروزی‌های خانگی، انجام داده است.

آرسنال با این پیروزی 49 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر، سه امتیاز بیشتر از منچسترسیتی رده سومی دارد و همچنین فاصله‌اش با لیورپول در صدر به دو امتیاز کاهش پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها