کد خبر : 1999845 | 15 بهمن 1402 ساعت 23:29 | 14.2K بازدید | 21 دیدگاه

کلوپ: ستاره‌های من هم آدم‌اند و اشتباه می‌کنند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اشتباهی که ویرژیل فن دایک و آلیسون بکر مرتکب شده‌اند چیز غیر قابل قبولی نیست.

کلوپ: ستاره‌های من هم آدم‌اند و اشتباه می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال موفق شد به لطف عملکردی بسیار خوب در نیمه دوم، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس لیورپول صدر نشین را 3-1 در ورزشگاه امارات شکست دهد و دوباره خودش را در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دهد.

1987162

فن دایک و آلیسون، دروازه‌بان و مدافع لیورپول، روی گل دوم و سوم تیمشان مقصر بودند و با اشتباه و ناهماهنگی روی گل دوم که تقریبا یک پاس گل برای گابریل مارتینلی فراهم کرد و عدم تمرکز و جا ماندن روی گل سوم در لحظات آخر که لئاندرو تروسارد از آن استفاده کرد، زمینه شکست تیمشان را فراهم کردند.  یورگن کلوپ در مصاحبه بعد از این بازی از داوری این مسابقه به شدت ناراضی بود.

شکست امشب؟
"به طور کلی می‌توان اعتراف کرد که آرسنال مستحق کسب سه امتیاز بود. شرایط کمی عجیب بود. ما در نیمه اول گل زدیم و بعد از آن هیچ شوتی به چارچوب نداشتیم که قابل قبول نیست. از همه بدتر گل خوردن‌های نیمه دوم بود. در نیمه اول ما راه خود را برای رسیدن به دروازه پیدا کردیم، سانترها و موقعیت‌هایی داشتیم که بازی را نزدیک کرده بود و سپس فاجعه نیمه دوم. 
اگر نتوانید بازی را باز نگه دارید، ممکن است آرسنال بد جوری به شما ضربه بزند. کارت قرمز هم کمکی به حالمان نکرد. مجبور شدیم دست از تلاش برای گلزنی برداریم."

1987163

به شدت به داوری معترض بودید؟
"خیلی چیزها علیه ما پیش رفت که نباید زیاد در موردشان حرف بزنم که برایم مشکلی ایجاد نشود. این داور مقابل سیتی به دلیل اعتراض به کشتی گرفتن برناردو با صلاح به من کارت قرمز داد. امروز هم برای خطا روی جوتا کارت قرمز نگرفتند. باور نکردنی است. خطای ابراهیم کوناته روی کای هاورتز و کارت زرد دومش... گابریل همین کار را با داروین نونیز انجام داد، بدون کارت زرد."

اشتباه وحشتناک آلیسون بکر و ویرژیل فن دایک روی گل دوم؟
"دو سلاح اصلی تیم ما دچار سوءتفاهم شدند. آنها هم انسان هستند. می‌دانم که باورش برایتان سخت است، چون بازی معمول آنها کاری کرده که فکر کنید از افراد معمولی خاص‌تر هستند."

دیدگاه‌ها