کد خبر : 1999846 | 15 بهمن 1402 ساعت 23:31 | 9.5K بازدید | 29 دیدگاه

آرتتا: این بهترین نمایش فصل ما بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید بازی تیمش برابر لیورپول بهترین بازی این فصل آنها بوده است.

آرتتا: این بهترین نمایش فصل ما بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در دیداری حساس توانست لیورپول را ۳-۱ شکست دهد. آنها یک بار از قرمزها جلو افتادند اما در پایان نیمه اول بازی مساوی شد. با این حال شاگردان آرتتا در نیمه دوم دوباره برتری را به دست آوردند و ۳-۱ بازی را بردند. آرتتا در نشست خبری پس از بازی نظراتش را درباره نمایش تیمش ارائه داد.

جریان بازی؟
بازی فوق العاده‌ای بود. عملکردی باورنکردنی از سوی بازیکنان و هواداران. این بهترین چیزی بود که در تمام فصل دیدم. هم از سوی هواداران و هم بازیکنان. پس از چند بازی نمایش نه‌چندان قدرتمند، ما باید به سطح دیگری می‌رفتیم و فکر می‌کنم بازیکنان پاسخ مناسبی دادند. من نمی‌توانم از این مغرورتر باشم.

عملکرد جورجینیو؟
باورنکردنی. من همیشه می‌گویم که او یک نمونه و الگو است. او درد و فشار زیادی را متحمل شده است، زیرا او مشکلی دارد که ماه‌هاست آن را به دوش می‌کشد. برای همه بازیکنان می‌گویم، فقط به او و نحوه رفتارش نگاه کنید. من واقعا خوش‌شانس هستم که چنین بازیکنانی دارم.

1987165

گل لیورپول؟
گلی که خوردیم ما را تحت تاثیر قرار داد. اما شما نمی‌توانید برای گل خوردن از تیمی قدرتمند مانند لیورپول متاسف باشید. بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه سختی، دوباره کنترل بازی را به دست گرفتیم.

ذهنیت تیم؟
فوق‌العاده بود. برای قهرمان شدن باید چنین ذهنیتی را در همه بازی‌ها داشته باشیم. امروز مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان چنین ذهنیتی داشتیم و می‌خواهم آن را در بازی‌های بعدی هم ببینم.

نمایش مارتینلی؟
مانند بقیه بازیکنان خط حمله، او هم عالی بود. فقط بیینید که چقدر سماجت به خرج داد و توانست گل دوم را بزند. واقعا خوشحالم که او را دارم. بقیه بازیکنان نیز عالی بودند.

دیدگاه‌ها