کد خبر : 1999854 | 16 بهمن 1402 ساعت 07:13 | 26.2K بازدید | 3 دیدگاه

محبوب شفر و رفیق قدوس

درخشش جانشین مامه تیام در فوتبال فنلاند

الحاجی گرو مهاجم سابق استقلال روزگار خوشی را در لیگ فنلاند سپری می‌کند.

درخشش جانشین مامه تیام در فوتبال فنلاند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای پرسروصدای استقلال در پنج سال اخیر، مهاجم نیجریه‌ای سابق لیگ سوئد بود که به عنوان جانشین مامه تیام به استقلال آمد اما هرگز برای استقلال مثمر ثمر‌ واقع نشد. این بازیکن کسی نبود جز الحاجی گرو که در تیم اوسترشوند سوئد با سامان قدوس هم تیمی بود و حتی گفته می‌شد سامان او را از نظر فنی برای حضور در استقلال تایید کرده بود.

در هرصورت گرو پس از کش وقوس‌های فراوان در تابستان سال ۹۷ به جمع شاگردان وینفرد شفر اضافه شد و در نهایت در پایان نیم فصل با انجام   بازی و ثبت تنها یک گل از روی نقطه پنالتی مقابل سایپا، از جمع آبی‌ها جدا شد. مهاجم ۱۸۹ سانتی متری بعد از جدایی از استقلال ترجیح داد بار دیگر به فوتبال سوئد برگردد و بار ديگر به تیم اوسترشوند پیوست.

1987176

الحاجی پس از سقوط تیمش به لیگ دسته اول فوتبال سوئد، ترجیح داد بار دیگر از این کشور فاصله بگیرد و این بار مقصدش فوتبال فنلاند بود. او در فصل قبل در تیم اف اف جارو که در لیگ دسته اول فنلاند قرار داشت توپ زد و در هشت بازی موفق به زدن شش‌ گل برای تیمش شد.

در ابتدای فصل اخیر گرو به تیم تورون، دیگر تیم لیگ یکی فنلاند پیوست تا همچنان به روند خوبش در فوتبال فنلاند ادامه دهد. به طوری که اکنون در ۲۵ بازی که برای تیمش به میدان رفته، موفق به ثبت ۹ گل شده و در اکثر دقایق بازی برای تیمش به میدان رفته است.

الحاجی گرو و تیمش در حال حاضر با ۴۱‌ امتیاز از ۲۷ بازی به مرحله دوم صعود به لیگ برتر فنلاند راه یافته‌اند و به رقابت می‌پردازند.

دیدگاه‌ها