کد خبر : 1999863 | 16 بهمن 1402 ساعت 08:30 | 34.3K بازدید | 14 دیدگاه

مانچینی به جای عربستان، کره-استرالیا را کامل دید!

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی عربستان، دیدار استرالیا مقابل کره جنوبی را کامل تماشا کرد.

مانچینی به جای عربستان، کره-استرالیا را کامل دید!

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بود که کره جنوبی و عربستان با حضور دو چهره شاخص اروپایی چون یورگن کلینزمن و روبرتو مانچینی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در پایان با پیروزی کره همراه شد.

نکته مهم این دیدار رفتار غیرمنطقی روبرتو مانچینی بود. مرد ایتالیایی پیش از پایان ضربات پنالتی، به رختکن رفت تا این اقدام او بی‌اعتمادی سرمربی عربستان به بازیکنانش عنوان شود.

در چنین شرایطی که مانچینی حاضر شد بازی تیم خودش را کامل ببیند، پیش از بازگشت به ایتالیا توسط مردم کره شکار شد که او در یک سایت اینترنتی به تماشای کامل بازی استرالیا-کره جنوبی پرداخت!

این اقدام موجب شد تا مانچینی باز هم در کانون توجهات رسانه‌های عربستانی قرار بگیرد تا کارشناسان فوتبال این کشور از او انتقاد کنند. این خبر از یک رسانه کره‌ای منتشر شده و هنوز مورد توجه محافل عربستانی قرار نگرفته است.

1987186

نکته این است که مربی ۲۲ میلیون دلاری که پیش‌تر به واسطه ترک در مسابقه کره، مورد انتقاد قرار گرفت، حالا باید پاسخ مناسبی برای تماشای بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای و دیدنی کره و استرالیا داشته باشد!

با توجه به مدت زمان قرارداد مانچینی با عربستان، جدایی و اخراج او از سمت عربستانی‌ها غرامت سنگینی را متوجه فوتبال این کشور خواهد کرد.

دیدگاه‌ها