کد خبر : 1999872 | 16 بهمن 1402 ساعت 01:01 | 29.3K بازدید | 112 دیدگاه

گل اتلتیکو رد شد:

آفساید عجیب رئال را نجات داد! (عکس)

گل استفان ساویچ در نیمه دوم بازی برابر رئال مادرید به دلیل آفسایدی جالب مردود اعلام شد.

آفساید عجیب رئال را نجات داد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو مادرید است. سفیدپوشان مادرید با ۵۷ امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارند و می‌خواهند با پیروزی در این بازی اختلاف را با رده دوم به ۴ امتیاز برسانند.

در سمت دیگر شاگردان دیه‌گو سیمئونه نمی‌خواهند رده سوم را به بارسلونا تقدیم کنند و همینطور نیم‌نگاهی هم به رسیدن به رتبه دوم و یا حتی صدرنشینی دارند.

در دقیقه ۲۰ براهیم دیاز که به‌جای وینیسیوس جونیور مصدوم در ترکیب قرار داده شده بود موفق شد گل اول رئال را بزند. پس از گل اتلتیکو بیشتر از پیش جلو کشید تا بازی را مساوی کند.

1987201
1987202

با این حال حملات آنها در نیمه اول ثمری نداشت و کار به ۴۵ دقیقه دوم کشیده شد. در دومین دقیقه از نیمه دوم آنتوان گریزمان توپ را از روی نقطه کرنر به روی دروازه ارسال کرد، ساویچ با ضربه سری زیبا گل مساوی را زد. در حالی‌که مهمان از مساوی شدن بازی خوشحال بود، داور نظر دیگری داشت. او پس از مشورت با VAR گل را به دلیل آفساید رد کرد. سائول نیگز درست در مقابل لونین قرار داشت و داور اعتقاد داشت که او باعث ایجاد مزاحمت برای دروازه‌بان اوکراینی و کاهش دید او شده و چون در آفساید بوده، گل باید مردود می‌شد.

دیدگاه‌ها