کد خبر : 1999882 | 16 بهمن 1402 ساعت 09:00 | 84.1K بازدید | 27 دیدگاه

در واکنش به ادامه‌دار شدن پرونده تجاوز؛

ستاره ژاپنی: غرامت زیادی خواهیم گرفت

به نظر می‌رسد کار ایتو بازیکن سرشناس ژاپنی‌ها پس از اخراج از تیم ملی تازه شروع شده است.

ستاره ژاپنی: غرامت زیادی خواهیم گرفت

به گزارش "ورزش‌ سه"، ایتو جونیا هافبک تیم ملی فوتبال ژاپن به دلیل شکایت دو زن به تجاوز جنسی،‌ از اردوی سامورایی‌ها کنار گذاشته شد.

یک زن شکایتی را به پلیس اوزاکا ارائه کرد و با توجه به اینکه ایتو به عنوان متهم توسط پلیس مورد بررسی قرار گرفت، اتحادیه فوتبال ژاپن اقداماتی را برای اخراج ایتو انجام داد تا به سرعت اوضاع ناخوشایند را تحت کنترل قرار بدهد.

ایتو به شدت این موضوع را رد می‌کند، اما با توجه به پیشرفت پرونده جنایی، او احتمالا نه تنها نمی‌تواند در آینده برای تیم ملی انتخاب شود، بلکه احتمال زیادی وجود دارد که از حضور در تیم باشگاهی‌اش نیز محروم شود. در لیگ‌های اروپایی در گذشته مواردی وجود داشته که بازیکنان به دلیل اتهامات خشونت جنسی محروم شدند.

با این حال ایتو قصد عقب کشیدن از این پرونده را ندارد و وکیل او در آخرین مصاحبه خود اینطور درباره پرونده شکایت اظهارنظر کرده است: "خسارات زیادی وارد شده است و ما قصد شکایت و گرفتن غرامت زیادی را داریم."

رسانه‌های ژاپنی در همین زمینه نوشته‌اند: "پیش‌بینی اینکه ایتو تا چه حد از این اتفاق آسیب خواهد دید غیرممکن است، اما اگر بدتر شدن وجهه او و غیره را محاسبه کنیم، تعجب‌آور نخواهد بود که خسارات وارده به میلیاردها ین برسد." 

در پایان رسانه ژاپنی گزارش داده که احتمالا ایتو درگیر یک پرونده طولانی مدت شده است.

دیدگاه‌ها