کد خبر : 1999886 | 16 بهمن 1402 ساعت 01:37 | 25.4K بازدید | 83 دیدگاه

رئال ۱-۱ اتلتیکو: برد در ثانیه پایانی از دست رفت

رئال مادرید در دیداری حساس و جذاب مقابل اتلتیکو مادرید با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

رئال ۱-۱ اتلتیکو: برد در ثانیه پایانی از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دیدار حساسی از هفته بیست و سوم لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند. پیش از آغاز این دیدار وینیسیوس جونیور دچار مصدومیتی جزئی شد و جایش را به براهیم دیاز داد. او در نیمه اول تیمش را به برتری رساند و در ادامه هر چقدر اتلتیکو تلاش کرد نتوانست گل مساوی را بزند تا اینکه در لحظات پایانی مارکوس یورنته دروازه لونین را باز کرد.

ویدئو: 323827

در دقیقه ۳ بازی بلینگام در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش به استفان ساویچ خورد و دفع شد.

یک دقیقه بعد دیاز شوتی را به سمت گوشه دروازه روانه کرد اما اوبلاک به خوبی آن را دفع کرد.

در دقایق بعدی بازی از تب و تاب افتاد و بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا اینکه در بیستمین دقیقه روی حرکتی که دیاز آغاز کرد، توپ در محوطه جریمه به بلینگام رسید. او قصد داشت به واسکز پاس دهد اما توپ به دفاع حریف برخورد کرد و در مقابل دروازه به دیاز رسید. وینگر رئال به راحتی دروازه اوبلاک را باز کرد و رئال را به برتری رساند.

1987220

در دقیقه ۲۳ ضربه سر خطرناک ویتسل روی سانتر گریزمان به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد باز هم گریزمان توپ را سانتر کرد این بار ساویچ شانسش را با ضربه سر امتحان کرد اما این توپ هم با بدشانسی راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۷ شوت واسکز از زاویه بسته به کنار دروازه اتلتیکو برخورد کرد.

دقایق باقیمانده از نیمه اول به شکل پایاپای دنبال شد و هر دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما درنهایت اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول ۱-۰ به پایان رسید.

1987221

در ابتدای نیمه دوم اتلتیکو مادرید با ضربه سر ساویچ به گل رسید اما چون در زمان زدن ضربه، سائول نیگز مقابل لونین ایستاده بود و در آفساید بود، داور گل را مردود اعلام کرد.

پس از گل مردود اتلتیکو، رئال بازی را در دست گرفت. آنها چند موقعیت ناقص هم داشتند و حتی یک صحنه مشکوک به پنالتی که واسکز توسط مدافعان اتلتیکو سرنگون شد هم اتفاق افتاد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه ۶۷ روی ضدحمله رئالی‌ها، رودریگو فرصت داشت اختلاف را بیشتر کند اما شوت او با واکنش زیبای اوبلاک مواجه شد.

پس از این موقعیت مالکیت باز هم در اختیار رئال بود تا اینکه در دقیقه ۷۷ روی اشتباه مندی، کوره‌آ توپ را دزدید و به سمت محوطه جریمه رفت. سپس توپ را برای گریزمان به مقابل دروازه فرستاد اما ضربه رباح ماجری او را لونین عالی گرفت.

در حالی‌که رئال بازی را عالی مدیریت و کنترل کرده بود، در دقیقه ۴+۹۰ ساویچ توپ را به درون محوطه ارسال کرد. دیپای با ضربه سر روی توپ اثر گذاشت و در ادامه یورنته با یک ضربه سر دیگر دروازه لونین را باز کرد تا بازی مساوی شود.

1987222

چند ثانیه‌ بعد داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا این دیدار جذاب ۱-۱ به اتمام برسد. رئال صدرنشین ۵۸ امتیازی شد و فاصله‌اش با خیرونا در رده دوم را به دو رساند. اتلتیکو هم اکنون در رده چهارم ۴۸ امتیاز دارد و دو امتیاز از بارسا کمتر است.

دیدگاه‌ها