کد خبر : 1999897 | 16 بهمن 1402 ساعت 02:34 | 5.8K بازدید | 6 دیدگاه

هشدار اینزاگی: یووه و میلان تسلیم نخواهند شد!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به بازیکنانش هشدار داد که قهرمانی این تیم در سری آ هنوز تمام نشده است.

هشدار اینزاگی: یووه و میلان تسلیم نخواهند شد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دقایقی پیش در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بسیار زیادی برای این تیم داشت تا بتواند اختلافش با آنها را در صدر جدول افزایش دهد و همچنان در جایگاه اول جدول رده‌بندی این مسابقات بایستد و حالا بیشتر از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک باشد. 

اینزاگی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما شایسته کسب این برد بودیم و این همان پیروزی مهمی بود که با تمامی اعضای تیم دنبالش بودیم. سبک آمادگی، بازی و کنترل بازی توسط ما باعث شد که بسیار راضی و خوشحال باشیم. با این حال، این فقط یک قدم در مسیری طولانی است. یووه و میلان قرار نیست تسلیم شوند.  

1970421

این بازیکنان الان به مدت هفت ماه است که به شکلی خستگی‌ناپذیر در حال تلاش هستند اما ما باید همچنان به این روند ادامه دهیم. امشب توانستیم یک پیروزی مهم و بنیادین را به دست آوریم. هنوز چهار ماه پر فشار در پیش داریم. 

ما تا به حال در 18 بازی از 22 بازی سری آ پیروز بودیم اما با این وجود همچنان در تیررس یووه و میلان قرار داریم. ناپولی فصل گذشته در این مقطع از فصل با اختلاف قابل توجه در صدر بود. ما باید به تلاش کردن ادامه دهم. همیشه می‌توانیم بهتر از این باشیم. 

هدف ما موفقیت در لیگ قهرمانان است. این مسابقات برای ما بسیار مهم است. ما فصل گذشته هم عملکرد خارق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان داشتیم و تا دیدار پایانی رفتیم و می‌دانیم که اتلتیکو مادرید رقیب سرسختی در مرحله یک هشتم برای ما است.»

دیدگاه‌ها