کد خبر : 1999898 | 16 بهمن 1402 ساعت 02:47 | 15.3K بازدید | 10 دیدگاه

خشم آلگری: گفته بودم اینتر قهرمان می‌شود!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از شکست تیمش برابر اینتر چندان راضی نیست.

خشم آلگری: گفته بودم اینتر قهرمان می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دقایقی قبل در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا روبروی اینتر به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت به معنای افزایش فاصله بین بیانکونری با رقیب قدیمی در صدر جدول است و این در حالی است که آنها حتی یک بازی هم بیشتر از اینتر انجام داده‌اند اما حالا فاصله‌شان با نراتزوری زیاد و جبرانش دشوار شده است. 

آلگری پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. نیمه اول تا حد زیادی متعادل دنبال شد. آنها گل پیروزی بخش تیم‌شان را به ثمر رساندند و ما هم یک فرصت گلزنی خیلی خوب با دوشان ولاهوویچ داشتیم. 

1983297

بازی در نیمه دوم بازتر و جذاب‌تر دنبال شد چون اینتر روی ضدحملات بسیار خطرناک است. ما باید به شکل جدی پیشرفت کنیم اما تنها کاری که از دست من برمی‌آید این است که به بازیکنانم به‌خاطر کارهایی که در زمین بازی انجام دادند تبریک بگویم. 

ما در ماه ژوئن انتظار نداشتیم که در این مقطع از فصل در این جایگاه قرار داشته باشیم. از این که عملکرد خوبی داشتیم خوشحالیم اما از این باخت خیلی عصبانی هستیم. با این حال، من همیشه پیش از این هم گفته بودم که اینتر قهرمان این فصل است و همچنان هم نظرم همین است. 

اگر بتوانیم در چند بازی دیگر هم به پیروزی برسیم و نزدیک آنها بمانیم خیلی خوب می‌شود. میلان هم در این رقابت حضور دارد و شرایط غیرمنتظره همیشه در کمین هستند. اینتر تجربه بیشتری دارد و ما سه سال است در صدر جدول نبوده‌ایم. هنوز راهی طولانی در پیش است و باید خیلی سریع برای عبور از این بحران واکنش نشان دهیم.»

دیدگاه‌ها