کد خبر : 1999903 | 16 بهمن 1402 ساعت 09:07 | 21.9K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای ستاره جنجالی: مدیران بایرن بیرونم کردند!

ژروم بواتنگ، ستاره آلمانی سابق بایرن مونیخ، می‌گوید توماس توخل علاقه زیادی به همکاری با او داشت اما مدیران این باشگاه مخالف بودند.

ادعای ستاره جنجالی: مدیران بایرن بیرونم کردند!

به گزارش "ورزش سه"، بواتنگ پس از مدتی که دور از میادین سپری کرد بالاخره موفق شد با امضای قراردادی به عنوان بازیکن آزاد راهی سالرنیتانا شود. 

او در چند ماه اخیر در تمرینات بایرن مونیخ حضور داشت و حتی صحبت از امضای قرارداد با این بازیکن هم مطرح شد که با مخالفت شدید هواداران این باشگاه روبرو شد و همین موضوع مدیران بایرن را از انجام این کار منصرف کرد.

این بازیکن در گفت‌وگو با روزنامه بیلد اظهار داشت: «صادقانه باید بگویم اگر توخل به تنهایی تصمیم می‌گرفت امروز من در بایرن بودم. اگر این تصمیم تنها با توخل بود، در حال حاضر پیراهن بایرن مونیخ بر تن من بود. 

1953192

او تمام تلاشش را کرد که من در مونیخ حضور داشته باشم و این فرصت را به دست بیاورم که در آنجا آمادگی فیزیکی‌ام را حفظ کنم. اما پس از آن به من گفته شده بود که فهرست کامل است و همه چیز خوب است و نیازی به من نیست. حداقل این چیزی است که به من گفتند. 

بایرن همیشه مسئله قلب و احساس برای من بوده است. من از این باشگاه به‌خاطر فرصتی که به من داد تا خودم را ثابت کنم و همچنان آماده بمانم سپاس‌گزارم. همیشه از این باشگاه سپاس‌گزار خواهم بود و همیشه هوادار بایرن خواهم ماند.»

دیدگاه‌ها