کد خبر : 1999910 | 16 بهمن 1402 ساعت 10:34 | 31.2K بازدید | 8 دیدگاه

اعتراف ستاره اینتر: پدرم قطعا دعوایم می‌کند!

مارکوس تورام، ستاره اینتر، می‌گوید لیلیان تورام پس از بازی با یوونتوس برخورد خوبی با او نخواهد داشت.

اعتراف ستاره اینتر: پدرم قطعا دعوایم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس قرار گرفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید.

کسب سه امتیاز این بازی ارزش و اهمیت بسیاری برای شاگردان سیمونه اینزاگی داشت و باعث شد که اختلاف امتیاز آنها با یوونتوس در صدر جدول بیشتر شود و حالا با خیال آسوده‌تری در دیدارهای پیش رو به میدان بروند.

تورام یکی از بازیکنانی بود که روی به ثمر رسیدن گل تیمش که در نهایت با برخورد به فدریکو گاتی وارد دروازه شد تاثیر داشت اما با این وجود نگران رفتار پدرش پس از پایان بازی بود.

او در گفت‌وگو با DAZN در این باره اظهار داشت: «این بازی بسیار مهمی بود و ما از این که توانستیم در آن به پیروزی برسیم بسیار خوشحال هستیم. گلی که به ثمر رسید تنها متعلق به من نیست، بلکه به تیم تعلق دارد. این گل به ما کمک کرد که سه امتیاز بازی را به دست آوریم و بسیار از این اتفاق خوشحال هستیم.
هنوز دیدارهای بسیاری در پیش است. ما سه امتیاز مهم را برابر حریفی سرسخت و دشوار به دست آوردیم و خوشحال هستیم. همه تیم‌ها قوی هستند. ما در کنار هم ضربه می‌خوریم و در کنار هم تیمی فوق‌العاده را تشکیل دادیم.»

تورام در پاسخ به این سوال که واکنش پدرش که در ورزشگاه حضور داشت به این که او به‌خاطر اتلاف وقت کارت زرد گرفت چیست گفت: «او همیشه پس از هر بازی با من دعوا و بداخلاقی می‌کند.»

دیدگاه‌ها