کد خبر : 1999911 | 16 بهمن 1402 ساعت 10:42 | 16.5K بازدید | 20 دیدگاه

ادعای عجیب کاپیتان اینتر: توافق کردن آسان نیست!

لائوتارو مارتینز، کاپیتان اینتر، می‌گوید رسیدن به توافق برای تمدید قراردادش با مدیران این باشگاه آسان نیست.

ادعای عجیب کاپیتان اینتر: توافق کردن آسان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، مارتینز در چند فصل اخیر به ستاره بی‌چون و چرای اینتر تبدیل شده، از محبوبیت خاصی بین هواداران برخوردار است و حتی بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر بازو دارد.

او در بازی شب گذشته برابر یوونتوس در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و با این که موفق نشد گلی را به ثمر برساند اما مثل همیشه درخشان و تاثیرگذار بازی کرد و از این که اینتر توانست سه امتیاز حساس را به دست آورد ابراز خوشحالی کرد.

این ستاره آرژانتینی پس از پایان این دیدار به DAZN گفت: «امروز فرصت بسیار بزرگی در مسیر ما بود. عملکرد خوبی داشتیم، در بازپس‌گیری توپ بسیار قدرتمند عمل کردیم و توانستیم مشکلات بسیاری را برای یوونتوس ایجاد کنیم، حتی با این که آنها در عمق نشسته و چشم به ضد حملات دوخته بودند. ما دیدارهای آنها را دیدیم و می‌دانستیم باید منتظر چه چیزی باشیم.

بستن بازوبند کاپیتانی باعث شده است که من احساس مسئولیت خیلی بیشتری داشته باشم اما همیشه با تمام وجود برای اینتر بازی می‌کنم و سعی دارم ارزش‌های این تیم را به دیگر هم تیمی‌هایم منتقل کنم. ما جو بسیار خوبی در رختکن داریم و من از این که در کنار این بازیکنان رشد و با آنها بازی می‌کنم خیلی خوشحال هستم.»

مارتینز در پاسخ به سوالی درباره روند تمدید قراردادش اضافه کرد: «ما در حال کار روی این موضوع هستیم. رسیدن به توافق آسان نیست اما در مسیر درستی قرار داریم و سعی می‌کنیم به توافق برسیم. تمام تمرکز من روی اتفاقات درون زمین است چون هنوز دو سال دیگر قرارداد دارم. نیازی به نگرانی نیست اما ما باید با هم حرف بزنیم.»

دیدگاه‌ها