کد خبر : 1999920 | 16 بهمن 1402 ساعت 11:39 | 9K بازدید | 12 دیدگاه

اوبلاک: این‌بار ما به سبک رئال گل زدیم

یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکو مادرید، می‌گوید تیمش به دنبال پیروزی بوده اما از کسب تساوی خوشحال است.

اوبلاک: این‌بار ما به سبک رئال گل زدیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب هفته بیست‌وسوم از رقابت‌های لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد یک امتیاز در لحظات پایانی به دست آورد.

آنها در دقیقه سوم وقت‌‎های تلف شده و در حالی که با یک گل از حریف قدیمی عقب افتاده بودند توانستند دروازه رئال را باز کنند و بازی را به تساوی بکشند تا سه امتیاز را از چنگ شاگردان کارلو آنچلوتی بیرون آورده باشند.

اوبلاک پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «وقتی بازی 0-1 باشد و شما بتوانید یک امتیاز را در لحظات پایانی به دست آورید خیلی خوب است اما ما به دنبال پیروزی بودیم، هرچند شروع بازی خوب نبود و کار را برای ما دشوار کرد.

ما می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم اما در عین حال ممکن هم بود ببازیم اما حالا یک امتیاز دیگر کسب کردیم. به اندازه‌ای که می‌خواستیم در جدول لالیگا به رئال نزدیک نشدیم اما بازی طوری پیش رفت که ما از این که توانستیم یک امتیاز از حریف بگیریم خوشحال هستیم.

آنها هم به دنبال پیروزی بودند. همانطور که گفتم یک امتیاز از هیچی بهتر است. خصوصا که شرایط در این بازی به شکلی پیش رفت که ما در یک قدمی باخت بودیم و معمولا رئال است که در دقایق پایانی گل می‌زند اما این‌بار نوبت ما بود که به این سبک گلزنی کنیم.»

دیدگاه‌ها