کد خبر : 1999934 | 16 بهمن 1402 ساعت 12:20 | 68.3K بازدید | 38 دیدگاه

پرسپولیس پول رضایت‌نامه به موتا نمی‌دهد

باشگاه پرسپولیس در صورت جذب ویلن موتا تنها برای قرارداد این بازیکن هزینه خواهد پرداخت.

پرسپولیس پول رضایت‌نامه به موتا نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، از چند روز قبل مذاکرات اولیه باشگاه پرسپولیس با ویلن موتا مهاجم مدنظر اوسمار ویرا آغاز شد و طرفین به توافقات اولیه رسیدند.

این مهاجم که در تیم بانکوک یونایتد تایلند حضور دارد و در فصل اخیر آمار خوبی در گلزنی از خود ثبت کرده برای پیوستن به جمع سرخ‌پوشان ایران اوکی اولیه را داده اما هنوز انتقال او به پرسپولیس نهایی نشده است.

در عین حال طی چند روز گذشته گفته می‌شد که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه تایلندی است و پرسپولیس باید برای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن نیز مبلغی را پرداخت کند اما قرار شده ویلن موتا با نامه فسخ قرارداد خود به پرسپولیس بیاید و بحث باشگاه اولیه و ثانویه به هیچ وجه مطرح نیست. در واقع باشگاه پرسپولیس هیچ مبلغی بابت حق ترانسفر یا انتقال قرضی به باشگاه تایلندی پرداخت نخواهد کرد و خود بازیکن باید کارها و مقدمات مربوط به جدایی‌اش را انجام دهد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته برای مهاجم مد نظر اوسمار بلیت تهیه کند چرا که درباره زمان حضور او در ایران به توافق نهایی دست پیدا نکرده است. درباره رقم احتمالی قرارداد موتا هم پرسپولیس مخفی‌کاری می‌کند اما این بازیکن در انتقال‌های اخیرش بین 200 تا 400 هزار دلار قرارداد بسته است.

دیدگاه‌ها