کد خبر : 1999936 | 17 بهمن 1402 ساعت 02:24 | 18.4K بازدید | 43 دیدگاه

مهاجم اردنی‌ها طرفدار اصلی مسی و صلاح

عادت قابل توجه ستاره اردن: در رختکن قرآن می‌خواند!

موسی التعمری ستاره جوان تیم ملی اردن عادت دارد پیش از شروع بازی‌ها در رختکن قران بخواند.

عادت قابل توجه ستاره اردن: در رختکن قرآن می‌خواند!

به گزارش "ورزش سه"، موسی التعمری ستاره اردنی این دوره از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ یک چهره ویژه برای اهالی غرب آسیا بود که زمینه‌ساز حضور تیم ملی کشورش در نیمه نهایی شد تا برای نخستین‌بار در تاریخ در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

التعمری که نخستین لژیونر فوتبال اردن در پنج لیگ معتبر اروپایی به شمار می‌رود تا اینجا موفق شده دو بار برای تیم ملی کشورش در این تورنمنت گلزنی کند، در مراحل حذفی در نقش گل‌ساز اردنی‌ها فعالیت کرده است.

التعمری پیش از بازی تاکید ویژه‌ای به تلاوت قرآن مجید دارد و همیشه پیش از ورود به زمین، در داخل اتوبوس یا داخل رختکن مشغول مناجات با خداوند است. او در دوران نوجوانی در مسجد الصالحین امان پرورش پیدا کرد و در آنجا به حفظ قرآن پرداخت. 

1987287

همچنین او را در اردن محمد صلاح فوتبالشان می‌دانند و در شروع فوتبالش نیز بزرگان ورزش اردن معتقد بودند او با توجه به سرعت بالایش باید به سراغ دوومیدانی برود. البته خودش به دلیل علاقه به مسی شماره ده به تن می‌کند و از طرفی دیگر در مسجد الصالحین اردن او را شیخ موسی صدا می‌زنند.

حال او به‌عنوان یک مهاجم ۲۶ ساله که ستاره اصلی فوتبال اردن به شمار می‌رود، خودش را برای یک دیدار مهم و سرنوشت‌ساز مقابل کره‌جنوبی آماده می‌کند. او پیش از انتقال به مون پلیه پیشنهاداتی ویژه‌ای از لوانته، بلکبرن و فنرباغچه داشت اما التعمری با قبول پیشنهاد مون پلیه راهی لیگ یک فراسه شد تا شاگرد سابق مارینوس اوزونیدوس سرمربی گل‌گهر این روزها امید اول اردن در ادامه ماجراجویی این تیم در آسیا باشد.

دیدگاه‌ها