کد خبر : 1999950 | 16 بهمن 1402 ساعت 13:05 | 20.4K بازدید | 29 دیدگاه

طعنه به خوشحالی آرتتا: ظاهرا قهرمان شدی!

ریچارد کیز، مجری سرشناس انگلیسی، طعنه جالبی به شادی پس از گل عجیب میکل آرتتا زد.

طعنه به خوشحالی آرتتا: ظاهرا قهرمان شدی!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس روبروی لیورپول قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

کسب سه امتیاز این بازی ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای توپچی‌ها داشت، چرا که آنها توانستند فاصله‌شان را با لیورپول در صدر جدول کم کنند و بار دیگر به حضور در کورس قهرمانی در هفته‌های باقی مانده امیدوار شوند.

گل سوم این تیم بار دیگر روی اشتباه آلیسون بکر به ثمر رسید و تیر خلاصی بر پیکر شاگردان یورگن کلوپ بود و این اتفاق خوشحالی عجیب و زاید الوصف آرتتا را در کنار زمین به همراه داشت که حرکاتش باعث تعجب بسیاری شد.

جیسون مک‌آتیر، هافبک سابق لیورپول، پس از این صحنه به شوخی از کیز پرسید: «آیا آرسنال قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده است؟»

کیز هم در پاسخ به او گفت: «تا الان سکوت کردم اما حالا دقیقا با حرف تو موافق هستم. من درک می‌کنم که این شادی پیروزی برابر تیمی بزرگ است و این سه امتیاز ارزش و اهمیت زیادی داشت اما آرتتا واقعا باید خیلی بهتر از این رفتار کند.

او باید در مقابله با حریفی مانند لیورپول و پس از گلی که به ثمر رساند کلاس بیشتری را به نمایش بگذارد. من احساس او را درک می‌کنم اما در این شرایط باید شان و شخصیت خاصی را رعایت کرد که ما انتظار داشتیم از او ببینیم.»

دیدگاه‌ها