کد خبر : 1999965 | 16 بهمن 1402 ساعت 13:33 | 54.6K بازدید | 36 دیدگاه

چرا براهیم تعویض شد؟

اشتباه بزرگ آنچلوتی: رئال از اینجا دو امتیاز داد

بسیاری از کارشناسان اسپانیایی معتقدند رئال مادرید دیشب زمانی دو امتیاز در دربی از دست داد که براهیم دیاز با تصمیم عجیب کارلو آنچلوتی تعویض شد.

اشتباه بزرگ آنچلوتی: رئال از اینجا دو امتیاز داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید انگار در این فصل متعهد به اهدای هدایایی عجیب به اتلتیکو است. 

در سوپرجام این کپا بود که اشتباهاتی داشت و در جام حذفی لونین و دیشب در برنابئو نوبت به آنچلوتی رسید. او تعویض‌های درستی انجام نداد و اتلتیکو را در بازی زنده گذاشت تا در دقیقه 93 پس از اشتباهاتی خط دفاعی، به گل تساوی برسد. هواداران رئال مادرید هنوز  باور نمی‌کنند که کارلتو دیشب براهیم دیاز را تعویض کرد.

1987326

براهیم یک بار دیگر نشان داد که فوتبالیست بزرگی است، بازیکنی که پیراهن رئال مادرید و شب‌های بزرگ در برنابئو برایش عالی بوده‌اند. 

مرد مالاگایی به دلیل مصدومیت وینیسیوس، به یک‌باره و بدون گرم کردن، مستقیم وارد ترکیب رئال شد و از همان دقیقه اول تفاوت را در تیمش رقم زد. او برجسته‌ترین بازیکن خط حمله و کسی بود که با یک بازی درخشان در محوطه جریمه، گل اول بازی را به ثمر رساند. همچنین کسی که برنابئو را با کنترل‌ها، سرعت و دریبل‌هایش از جا بلند می‌کرد. 

1987327

براهیم ولی با تصمیم عجیب آنچلوتی 20 دقیقه به پایان زمین را ترک کرد و جای خودش را به خوسلو داد. برنابئو ایستاده براهیم را تشویق می‌کرد و باور نداشت او بازی را ترک خواهد کرد. از همان لحظه رئال عقب کشید و کارلتو به همه این پیام را فرستاد که بیخیال گل دوم و بهتر است بازی را کنترل کنید.

رئال می‌توانست فرار بزرگی را در لالیگا شروع کند اما هیچکدام از تصمیمات کارلتو در تعویض‌ها درست نبود و رئال مادرید به تیمی ضعیف‌تر در دقایق پایانی بدل شد و تاوانش را نیز پس داد.

1987325

دیدگاه‌ها