کد خبر : 1999967 | 16 بهمن 1402 ساعت 13:48 | 15.1K بازدید | 12 دیدگاه

دکو: با ژاوی مشغول کار بودیم که استعفا داد!

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، از تصمیم ژاوی برای کنار رفتن از هدایت این تیم بسیار تعجب کرده است.

دکو: با ژاوی مشغول کار بودیم که استعفا داد!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای اعلام خبر کناره‌گیری‌اش از هدایت بارسلونا در پایان فصل پس از شکست برابر ویارئال تعجب بسیاری را به همراه داشت.
این مربی 44 ساله که به نظر می‌رسید از این باخت بسیار عصبانی و ناراحت است مدعی شد که حتی اگر موفق شد جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را هم برای بارسا به ارمغان بیاورد، باز هم در این تیم نخواهد ماند تا مشخص شود که در تصمیمش مصمم است.

این اتفاق حواشی بسیاری را برای بارسلونا به همراه داشت و گمانه‌زنی درباره انتخاب جانشین او از همین حالا آغاز شده اما به نظر می‌رسد که چنین تصمیمی برای مدیران این باشگاه بسیار عجیب و غیرمنتظره بوده است.

دکو در گفت‌وگو با LaVanguardia در این باره اظهار داشت: «من اصلا انتظار نداشتم که ژاوی در چنین بازه زمانی‌ای بخواهد چنین تصمیمی را اعلام کند. ما به‌صورت مداوم و روزمره با یکدیگر در تماس و ارتباط هستیم.

هر دو نفر در حال برنامه‌ریزی روی جذب ویتور روکه برای چندین هفته متوالی بودیم، علاوه بر این مشغول تصمیم‌گیری درباره این موضوع بودیم که آیا با توجه به مصدومیت بالده باید خریدی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه داشته باشیم یا خیر. این اتفاق برای من عجیب بود.»

دیدگاه‌ها