کد خبر : 2008245 | 21 اسفند 1402 ساعت 16:13 | 82.4K بازدید | 58 دیدگاه

قبول کردن رفتن او سخت است

تراشتگن: با شنیدن حرف ژاوی حالم بد شد!

مارک اندره تراشتگن گفت که تصمیم جدایی ژاوی در پایان فصل برایش مثل یک شوک بود و حالش را خراب کرد.

تراشتگن: با شنیدن حرف ژاوی حالم بد شد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در ورزشگاه مونتجوئیک میزبان ناپولی از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و باید برنده شود تا به دور بعد برود. بازی رفت در زمین تیم ایتالیایی 1-1 مساوی شد.

2000371

مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، در نشست خبری این بازی در مورد سه کلین‌شیت متوالی گفت: «این چیزی است که ما می‌خواهیم، بسته نگه داشتن دروازه و انجام یک بازی خوب در دفاع. در بازی‌های اخیر ما بهتر دفاع می‌کنیم و ثبات بیشتری داریم.»

وضعیت ناپولی در قیاس با سه هفته پیش: «در بازی رفت، مربی جدید ناپولی برای اولین بار روی نیمکت این تیم حضور داشت. آنها چند روز فرصت داشتند تا با مربی جدید برای بازی مقابل ما آماده شوند. آنها تیمی رقابتی هستند. ناپولی این هفته‌ها خیلی پیشرفت کرده اما ما به دنبال کار خود هستیم. تغییر مربی ناپولی و پیشرفتشان روی ما تاثیری ندارد.»

مسابقه تعیین کننده: «هرچه بیشتر روی فوتبال تمرکز کنیم، بهتر خواهد شد. اگر به چیزهای دیگر فکر کنیم، به عنوان بازیکن اشتباه می‌کنیم. مهمتر از هر چیزی کسب نتیجه است. همه ما می‌خواهیم از این مرحله عبور کنیم و به دور بعد برویم. هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا به یک چهارم نهایی برسیم.»

پیشرفت پائو کوبارسی: «ما در مورد فوتبالیستی صحبت می‌کنیم که در سن خودش (17)، کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. اگر در سطح شخصی صحبت کنیم، او حاضر و آماده کار و پیشرفت است. کوبارسی در ابتدای راه است و می‌تواند بسیار پیشرفت کند.»

وضعیت بارسا: «ما شرایط خوبی داریم و برخلاف دو دوره گذشته که شایسته نبودیم و نتوانستیم به یک هشتم نهایی برسیم، به شایستگی از مرحله گروهی صعود کردیم. تیم مشتاق و با انگیزه است. همه بازیکنان می‌خواهند سرود لیگ قهرمانان را بشنوند. ما فردا می‌خواهیم برنده شویم.»

2000372

ناکامی‌های بارسا در لیگ قهرمانان: «یکی دو بار به فینال نزدیک شدیم اما به دلیل اشتباهات خودمان ناکام ماندیم. یک روز بالاخره دوباره قهرمان خواهیم شد. فردا فرصت خوبی است تا خود را در موقعیت دیگری قرار دهیم. مهم است که پیروزی در بازی فردا فکر کنیم.»

کدام تیم شانس بیشتر صعود است؟ «با توجه به شرایط و مصدومیت‌ها، شانس دو تیم مساوی است. اما ما به دنبال کار خود هستیم. بازیکنانی داریم که می‌توانند تفاوت را ایجاد کنند. ما در خانه بازی می‌کنیم و در فرم خوبی هستیم. به غیر از بازی در زمین بیلبائو که می‌توانستیم بهتر باشیم، در دیگر بازی‌های اخیر موفق کار کرده‌ایم.»

400 بازی برای بارسا: «من به تعداد بیشتری فکر می‌کنم. افتخار می‌کنم که این اندازه زیاد پیراهن بارسا را بر تن کرده‌ام. ده سال است برای بارسا بازی می‌کنم و کاملا راضی و خوشحالم.»

تصمیم جدایی ژاوی: «او این را اعلام کرد و بعد از شنیدنش حالم بد شد. ما مسئول این تصمیم ژاوی هستیم. او به ما گفت که متوقف نشویم و مثل سابق به تمرین و بازی ادامه دهیم. ما باید در ادامه فصل بهترین کار را انجام دهیم. برای من او مربی بزرگی است و توانسته ما را به دو جام برساند. حس بدی داشتم و قبول کردن رفتن او به عنوان یک بازیکن و دوست برایم سخت است.»

دیدگاه‌ها