کد خبر : 1604702 | 25 فروردين 1398 ساعت 10:59 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی میلانی‌ها به خاطر شادی جنجالی(عکس)

باکایوکو و کسی، بازیکنان آث میلان که بعد از پیروزی 1-0 تیم‌شان مقابل لاتزیو برای جشن گرفتن در زمین از پیراهن فرانچسکو آچربی استفاده کرده بودند از این ستاره لاتزیو عذرخواهی کردند.

عذرخواهی میلانی‌ها به خاطر شادی جنجالی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیمو باکایوکو و فرانک کسی، دو بازیکن آث میلان که دیروز بعد از پیروزی 1-0 تیم‌شان مقابل لاتزیو در سری آ، در پایان بازی برای جشن گرفتن از پیراهن فرانچسکو آچربی، بازیکن لاتزیو استفاده کرده و با آن ژست گرفته بودند به خاطر این حرکت از آچربی عذرخواهی کردند.

 

1397867

 

این در حالی بود که قبل از شروع مسابقه، باکایوکو و آچربی در گفتگو با رسانه‌ها برای هم کری‌خوانی کرده بودند و این رفت و برگشت‌های رسانه‌ای باعث شده بود هیجان مسابقه که به خودی خود بالا بود، بیشتر شود.

 

شاید به خاطر همین پیش‌زمینه بود که بعد از پایان بازی در سن‌سیرو، کسی و باکایوکو پیراهن آچربی که با بازیکنان میلان تعویض شده بود را در مقابل هواداران خود بالا گرفتند و به خاطر پیروزی‌شان به شادی مشغول شدند.

 

این حرکت آچربی را بسیار عصبانی کرده بود. بازیکن 31ساله لاتزیو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از این موضوع متاسفم. من پیراهنم را با آنها عوض کردم تا به درگیری‌های رسانه‌ای و  شبکه‌های مجازی پایان بدهم".

 

اما باکایوکو و کسی سرانجام در شبکه‌های اجتماعی به خاطر حرکت‌شان از آچربی عذرخواهی کردند. باکایوکو در این باره گفت:" من فقط از سر شادی آن حرکت را انجام دادم و نمی‌خواستم به کسی بی‌احترامی کنم. اگر به او بی‌احترامی شده عذرخواهی می‌کنم".

 

کسی هم در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" از آچربی صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. من برای همه احترام قائلم".

 

دیدگاه‌ها