کد خبر : 2000020 | 16 بهمن 1402 ساعت 18:09 | 21.7K بازدید | 20 دیدگاه

بدقولی مسی در هنگ‌کنگ: لئو باید بازی می‌کرد

لیونل مسی در بازی روز گذشته مقابل هنگ کنگ حداقل باید 45 دقیقه بازی می‌کرد اما بدون توجه به این قرارداد تا انتهای این دیدار نیمکت نشین بود.

بدقولی مسی در هنگ‌کنگ: لئو باید بازی می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در بازی روز گذشته مقابل تیم منتخب هنگ کنگ باید حداقل برای 45 دقیقه طبق قرارداد بازی می‌کرد.

برنده 8 توپ طلا بخشی از تور پیش فصل تیم اینترمیامی بود و پس از السالوادور و عربستان سعودی به هنگ کنگ سفر کرد. حضور این فوق ستاره در هنگ کنگ باعث شد تا طرفداران زیادی برای تماشای بازی او بلیت خریداری کنند.

با این حال مسی حتی در تمرینات پیش از بازی روز گذشته شرکت نداشت و در ترکیب اصلی هم غایب بود. هواداران انتظار داشتند او حتی برای دقایقی در بازی حضور داشته باشد اما تا انتها روی نیمکت بود.

1987400

غیبت او در دقایق پایانی بازی موجب خشم طرفداران شد و آن‌ها مسی و دیوید بکام را در پایان بازی هو کردند. چاینا دیلی به نقل از کوین یونگ یون، وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری هنگ کنگ مدعی شد که در قرارداد برگزار کنندگان این بازی توافق شده بود که مسی حداقل در نیمه دوم بازی حضور داشته باشد.

این سایت چینی گزارش داد که اینترمیامی تنها 10 دقیقه قبل از شروع بازی عدم حضور کامل ستاره آرژانتینی را در این بازی تایید کرد. یونگ همچنین گفت که پیشنهاد مسی برای صحبت با هواداران خشمگین پس از پایان بازی از سوی آن‌ها رد شد.

1987401

دیدگاه‌ها