کد خبر : 2000025 | 16 بهمن 1402 ساعت 18:56 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدی و هنری، ستاره‌های هفته هجدهم

لیگ بسکتبال: برد بزرگ مس کرمان و مهرام

هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال امروز با انجام ۴ دیدار ادامه پیدا کرد.

لیگ بسکتبال: برد بزرگ مس کرمان و مهرام

به گزارش "ورزش سه"، هفته هجدهم بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال (خلیج فارس) نکوداشت ابوالفضل صلبی امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با انجام ۴ دیدار ادامه پیدا کرد.

در نخستین دیدار امروز تیم کاله به مصاف تیم مهرام رفت و این بازی را با نتیجه ۸۷ بر ۸۲ واگذار کرد. محمد جمشیدی در این دیدار با ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۳۰ بهترین بازیکن شد.

تیم‌های صنعت مس کرمان و پالایش نفت آبادان در این هفته بازی کردند و صنعت مس با برتری ۸۳ بر ۶۷ به پیروزی رسید. کورین هنری با ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

در هفته هجدهم شهرداری گرگان و رعد پدافند هوایی مشهد به رقابت پرداختند و رعد با نتیجه ۹۷ بر ۶۷ در این دیدار مغلوب شد. ویل چری در این بازی با ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ توپ ربایی و کارایی ۲۰ بهترین بازیکن شد.

لیموندیس شیراز مقابل تیم صنعت مس رفسنجان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۹۸ بر ۷۷ تیم حریف را شکست داد. وحید دلیرزهان با ۲۸ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۷ بهترین بازیکن این دیدار شد.

تیم‌های طبیعت تهران و فولاد هرمزگان در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران روز سه شنبه ۱۷بهمن ماه ساعت ۱۶ به رقابت خواهند پرداخت.

دیدگاه‌ها