کد خبر : 2000058 | 16 بهمن 1402 ساعت 22:26 | 57.1K بازدید | 41 دیدگاه

مارتین اودگارد:

به کسی ربطی ندارد بعد پیروزی چطور خوشحالی می‌کنیم!

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، می‌گوید که هم‌تیمی‌هایش نیازی ندارند که در مورد شادی بعد از پیروزی مقابل لیورپول به کسی توضیح بدهند.

به کسی ربطی ندارد بعد پیروزی چطور خوشحالی می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال موفق شد به لطف عملکردی بسیار خوب در نیمه دوم، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لیورپول صدر نشین را 3-1 در ورزشگاه امارات شکست دهد و دوباره خودش را در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دهد. این پیروزی با شادی‌های خاص میکل آرتتا و مارتین اودگارد، سرمربی و کاپیتان آرسنال، همراه شد. چیزی که بسیاری از خبرگزاری‌های انگلیسی به آن تاختند و حرکات آنها را بیش از اندازه دانستند.

اودگارد در مصاحبه با تلویزیون آرسنال از شادی تیمش بعد از این پیروزی دفاع کرد: "فکر می‌کنم همه کسانی که فوتبال را دوست دارند و آن را درک می‌کنند، می‌دانند که پیروزی در این بازی چه معنایی دارد. اگر هنگام برنده شدن بعد از یک بازی خوب اجازه ندارید جشن بگیرید، چه زمانی مجاز به جشن گرفتن هستید؟ اصلا چرا ما باید به کسی در این باره توضیح دهیم؟

1987476

ما از این برد خوشحالیم اما تلاشگر و متواضع خواهیم ماند. ما به سختی کار می‌کنیم و برای بازی بعدی آماده می‌شویم، اما حق داریم وقتی برنده می‌شویم، خوشحال باشیم."

 او در مورد شادی بعد از گلش با عکاس آرسنال هم توضیح داد: "او یکی از بزرگترین هواداران آرسنال است و قلبش برای باشگاه می‌تپد. او مدت زیادی است که اینجا بوده ... فکر کردم که فرد بسیار شایسته‌ای است که این برد را با او شریک شویم. بنابراین دوربینش را گرفتم و از خودش کنار تماشاگران عکس گرفتم."

دیدگاه‌ها