کد خبر : 2000064 | 16 بهمن 1402 ساعت 23:06 | 19.2K بازدید | 14 دیدگاه

دربی حساس با تساوی به پایان رسید

توقف بدموقع آپوئل در شب دومین پاس گل مهری

در شبی که سعید مهری برای دومین بار پاس گل داد، آپوئل برابر لارناکا با نتیجه تساوی متوقف شد.

توقف بدموقع آپوئل در شب دومین پاس گل مهری

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر قبرس، میان تیم صدرنشین آپوئل و تیم رده سومی لارناکا با نتیجه تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

1987488

در این مسابقه، آپوئل با گل بخودی گاس لد در دقیقه چهارم از حریف خود پیش افتاد و نیمه اول را برنده به رختکن رفت. در دقیقه 74 و با تصمیم ساپینتو، سعید مهری به زمین مسابقه رفت ولی دو دقیقه بعد لارناکا به گل تساوی دست یافت.

اما در دقیقه 82 بود که آپوئل با پاس بازیکن سابق استقلال به گل رسید. ارسال کرنر سعید مهری به روی دروازه، با ضربه پشت پای رادوسا پترویچ همراه شد و تلاش مدافع حریف برای جلوگیری از باز شدن دروازه نیز بی ثمر بود تا تیم ساپینتو 2 بر یک پیش بیفتد.

1987487

اما این برتری دوامی نداشت و در دقیقه 86 و روی ارسال فرانکو تونگیا از سمت چپ به روی دروازه، فاکوندو سانچز با ضربه سر دروازه آپوئل را تهدید کرد که با تلاش سنگربان آپوئل، توپ برگشت داده شد ولی پس از لحظاتی، کمک داور ویدیویی اعلام کرد توپ از خط رد شده و کار به تساوی کشیده شد.

در نهایت نیز این مسابقه با نتیجه مساوی 2 – 2 به پایان رسید. آپوئل با این تساوی، 52 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، بالاتر از آریس لیماسول 47 امتیازی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها