کد خبر : 2000066 | 16 بهمن 1402 ساعت 23:12 | 31.5K بازدید | 24 دیدگاه

یامال این ستاره را از بارسا بیرون می‌اندازد!

تاتنهام پیشنهادی به مبلغ 70 میلیون یورو برای خرید رافینیا را به باشگاه بارسلونا ارائه کرده است.

یامال این ستاره را از بارسا بیرون می‌اندازد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در این فصل فرصت بسیاری به جوانان حاضر در تیمش داد تا بتوانند توانایی‌هایشان را در زمین به نمایش بگذارند و یکی از آنها یامال بود.

این ستاره جوان در بسیاری از دیدارها در ترکیب بارسا به میدان رفت و رکوردهای زیادی را هم با توجه به سن کمی که دارد از آن خود کرد. بسیاری از فوتبال‌دوستان عملکرد او در بارسا و تحت فشار شدید رسانه‌ها و هواداران را تمجید می‌کنند. او در بازی‌های اخیر هم برای بارسا خوش درخشیده و رفته رفته به یکی از ارکان تیم ژاوی تبدیل می‌شود.

1987490

نشریه اسپانیایی رلوو چند روز پیش مدعی شد که درخشش این بازیکن در بارسا در واقع ضربه بزرگی به جایگاه رافینیا در این تیم زده و شاید حتی باعث شود که او علی رغم میل باطنی‌اش هرچه زودتر این باشگاه را ترک کند و به لیگ برتر انگلیس برگردد.

تاتنهام یکی از مشتریان جدی رافینیاست و گفته شده است که نمایندگان این باشگاه و یکی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری با اطرافیان این بازیکن تماس داشته‌ و شرایط او را جویا شده‌اند. امروز اسپورت کاتالان هم خبر داد که این باشگاه شمال لندنی اولین پیشنهاد خود را به مبلغ 70 میلیون یورو برای بارسلونا برای خرید این ستاره ارسال کرده است. آبی و اناری پوشان هنوز به این پیشنهاد پاسخی نداده‌اند.

دیدگاه‌ها